قدس آنلاین: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: همزمان با روز ازدواج و سالروز پیوند ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، ۵۰ دوره آموزشی قبل، حین و بعد ازدواج به صورت هماهنگ در خراسان رضوی آغاز شد.

۵۰ دوره آموزشی ازدواج در خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، مجید پوررضایی افزود: این کارگاههای آموزشی حول محور دانش افزایی در موضوع ازدواج و برای زوجین در سنین ازدواج و مزدوجینی که تا پنج سال از ازدواجشان گذشته ترتیب داده شده است.

وی گفت: ۲۲ دوره آموزشی در مشهد و از جمله در فرهنگسراهای حجاب و خانواده برگزار شده و بقیه در شهرستان های فریمان، تایباد، تربت حیدریه، نیشابور، چناران، بینالود و بردسکن برگزار می شود.

این مسئول افزود: در راستای تقبیح پدیده طلاق و مقابله با قبح زدایی از این معضل در جامعه، طبق هماهنگی های صورت گرفته با دادگستری خراسان رضوی از امروز به مدت یک هفته هیچ طلاقی در استان ثبت نخواهد شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی همچنین گفت: عصر امروز در یک مجموعه تفریحی شهر شاندیز از ۶۰ زوج موفق که با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها و چند موسسه فعال در حوزه ازدواج برگزیده شده اند، تجلیل می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.