قدس انلاین- طلبی:معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی گفت: ۲۲ پرونده در قالب تخلفات احتکار، اختفائ و امتناع از عرضه کالا و عدم اعلام موجودی کالا به ارزش بیش از ۲۴ میلیارد ریال دراستان تشکیل شده است که پس از تکمیل پرونده انها، متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

 شناسایی  ۲۲ مورد تخلف کالا در استان خراسان رضوی

علی باخرد در ادامه به قدس آنلاین افزود: این انبارها شامل مواردی همچون لوازم خانگی (یخچال، کولر، ساید)، روغن خوراکی، برنج پاکستانی، قند وشکر و تخم مرغ می باشند.

وی تصریح کرد: ۲۰ مورد انبار کالا نیز  در مناطق مصلی، خین عرب، سید رضی، بلوار خیام و جاده قوچان جدیدا مورد شناسایی ماموران این سازمان قرار گرفته و به لیست انبارهای استان افزوده شدند.

باخرد افزود: از ابتدای سال تاکنون ۱۷۰ هزار بازرسی و ده هزار پرونده به ارزش ریالی بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال در استان در این حوزه تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: مردم نیز از طریق ستاد خبری استان و به صورت تلفن ۱۲۴، گزارش های ناظران افتخاری و گزارش های کتبی بیش از ۷۰۰ هزار مورد را اطلاع رسانی کرده اند که در این باره نیز ۲۱۵۰ مورد تخلف شناسایی و تشکیل پرونده انها صورت گرفته است.

باخرد ادامه داد: در بازرسی ار انبارهای  کالاهای اساسی  استان نیز در حوزه لبنیات سه هزار بازرسی و ۲۳۰ فقره پرونده به ارزش بیش از یک میلیارد ریال، در مورد   برنج  ۳۸۰۰ بازرسی و ۲۶۰ فقره پرونده به ارزش ریالی بیش از ۹/۷ میلیارد ریال، روغن نباتی ۳۶۰۰ بازرسی و ۱۵۵ پرونده به ارزش ۷/۳ میلیارد ریال، آرد و نان حدود ۹۵۰۰ هزار بازرسی و ۸۰۰ فقره پرونده به ارزش ۶ میلیارد ریال  و قند و شکر بیش از ۱۶۰۰ بازرسی و ۱۰۲ فقره پرونده به ارزش ۹۰ میلیون ریال تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه شناسایی انبارهای کالا در استان همچنان ادامه داد، افزود:تخلف  شرکت وارد کننده موبایل به استان در حوزه سوئ استفاده از ارز دولتی نیز به ارزش بیش از دو میلیارد و ششصد میلیون تومان محرز گردید و پرونده این شرکت به مراجع قضایی ارسال شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.