معاون ورزشی باشگاه استقلال برای رهایی بازیکنان محروم این باشگاه در تازه ترین اظهارنظر خود منکر هرگونه اتفاق غیر اخلاقی صیادمنش و آقایی شد تا جنجالی جدید در شبکه‌های اجتماعی شکل گیرد!

تیر خلاص،معاون استقلال به شعور مخاطب!

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، پس از اعلام محرومیت دو بازیکن استقلال به واسطه شادی گل منشوری آنها در جریان بازی ذوب آهن - استقلال توسط کمیته اخلاق مسوولان باشگاه استقلال برای پاک کردن صورت مساله مدعی شدند هیچ اتفاقی رخ نداده و کمیته اخلاق به اشتباه حکم محرومیت موقت این دو بازیکن را به مدت یک ماه صادر کرده است! 

اصغر حاجیلو و علی خطیر در شرایطی این موضوع را مطرح کرده‌اند که خود به خوبی می‌دانند اصل ماجرا چیست اما برای رهایی این دو بازیکن از بند محرومیت تلاش دارند ماجرا را به سمت و سویی سوق دهند که انگار هیچ اتفاقی رخ نداده و موضوع بر اساس یک سو تفاهم شکل گرفته است! در حالی که بازبینی فیلم مذکور که از طریق سایت باشگاه استقلال برای اولین بار منتشر شد نشان می‌دهد صیادمنش و آقایی دقیقا همان رفتاری را مرتکب شدند که پیش از این شیث رضایی و محمد نصرتی بازیکنان سابق پرسپولیس مرتکب شده بودند!

مدیران باشگاه استقلال امروز در شرایطی این ادعا را مطرح می‌کنند که اتفاقی رخ نداده است که چندی پیش مدیرعامل باشگاه استقلال به دلیل انتشار این فیلم در خروجی کانال تلگرامی استقلال و سایت باشگاه مسوولان روابط عمومی و گروه تصویربرداری باشگاه را توبیخ کرده بودند و حتی آنها را تهدید به اخراج کرده بود اما حالا در اوج ناباوری علی خطیر معاون ورزشی باشگاه در گفت و گو با یکی از رسانه ها ادعا کرده است که اگر این فیلم مشکل داشت هرگز آن را از طریق روابط عمومی باشگاه منتشر نمی‌کردیم!

در این که مسوولان باشگاه استقلال قصد دفاع از بازیکنان جوان و ناپخته خود در این ماجرا را دارند هیچ تردیدی نیست اما این که اصل ماجرا توسط آنها تکذیب می‌شود جای سوال دارد؟ در شرایطی که آنها می‌توانستند با عذرخواهی نسبت به این اتفاق به فکر جبران مافات باشند اما رفتار غیر اصولی سرپرست باشگاه و در پی آن معاون ورزشی باشگاه استقلال نشان داد که آنها برای کسب نتیجه حاضرند چشم بر روی حقیقت ببندند حتی موارد اخلاقی!

اما عمق فاجعه آنجاست که معاون ورزشی باشگاه استقلال در ادعایی غیر واقعی می گوید: بعد از اینکه فیلم منتشر شد از حراست وزارت ورزش با من تماس گرفتند و در این خصوص صحبت کردیم، چندین بار فیلم را با این دو بازیکن مشاهده کردم، توضیحات لازم را از سوی آقایی و صیادمنش شنیدم، اگر دقت کنید زمانی که آقایی بعد از زدن گل به هوا می‌پرد، هنگام ورود به زمین با پای صیادمنش برخورد می‌کند و بر همین اساس یک هل دادنی از سوی دو بازیکن صورت می‌گیرد که باعث می‌شود بعضی افراد فکر متفاوتی داشته باشند!

همزمان با انتشار سخنان عجیب و غریب خطیر در واکنش به این اتفاق، حالا کاربران شبکه های اجتماعی در اعتراض به این مساله اقدام به بازنشر فیلم مذکور کردند تا مشخص شود مدیران استقلال به ویژه معاون ورزشی تازه وارد استقلال برای رهایی بازیکنان خود از محرومیت حاضرند  به هر شیوه‌ای متصل شوند تا در روند نتیجه گیری تیمشان خللی وارد نشود! بسیاری از کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی خواستار عذرخواهی معاون باشگاه استقلال شدند چون حرکت وی به تعبیر آنها از رفتار صیادمنش و آقایی بدتر بود چون او برای پنهان کردن حقیقت بدون هیچ استرسی اقدام به دروغ پردازی کرد!

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی معتقدند وقتی معاون باشگاه استقلال به این راحتی منکر حقیقت و رفتار زشت بازیکنان خود می‌شود و به شعور مخاطب توهین می‌کند چه انتظاری از بازیکنان جوان و بدون تجربه استقلال می‌رود که از تکرار چنین رفتاری خودداری کنند چون می‌دانند به مدیران باشگاه استقلال حاضرند برای کسب نتیجه چشم بر روی حقیقت ببندند و به راحتی دروغ بگویند تا تیم شان بدون مشکل کار خود را ادامه دهد!

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.