اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری حدود ۴۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در سطح استان اصفهان کشف شدو در این ارتباط ۱۱۰۰ نفر را شناسایی و دستگیر شده‌اند.

کشف ۴۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان اصفهان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار مهدی معصوم بیگی ظهر دوشنبه در مراسم رونمایی از کشفیات عملیات مرصاد در جمع خبرنگاران گفت: در عملیات مرصاد ۱۰ در حوزه مبارزه با قاچاق کالا با تجهیز ۸۲ تیم حدود ۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق و یا ظن قاچاق کشف، ۴۳ خودروی حامل کالای قاچاق توقیف و ۷۳ نفر قاچاقچی در چنگال قانون گرفتار شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری حدود ۴۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در سطح استان اصفهان کشف شده است، ادامه داد: در این زمینه ۱۱۰۰ نفر را شناسایی و دستگیر کردیم.

وی به دستاوردهای عملیات مرصاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر اشاره و تصریح کرد: در این ارتباط ۱۵ تن انواع مواد مخدر کشف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد افزایش یافته است.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه در عملیات مرصاد ۱۰ حدود ۱۵۰۰ کیلو انواع مواد مخدر کشف شده است، گفت: مواد مخدر کشف شده در استان‌ها به مرکز منتقل و بخشی از آنها برای دارو سازی مصرف و مابقی مواد نیز امحا خواهد شد.

وی اراذل و اوباش را خط قرمز مطلق نیروی انتظامی استان اصفهان خواند و افزود: با انجام ماموریت های مختلف پلیسی در برخورد با اراذل و اوباش سلاح‌های مختلفی کشف و تعدادی از این افراد دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه اراذل و اوباش به شدت در رصد نیروی انتظامی قرار دارند و نباید اجازه هیچگونه تحرکی در استان داشته باشند، اظهارکرد: در بخش برخورد با اراذل و اوباش ۶۰ درصد افزایش برخورد را داریم که این موضوع مطالبه همگانی است.

وی با اشاره به اینکه  کشفیات سلاح گرم در استان اصفهان امسال دو برابر سال گذشته بوده است، گفت: بر اساس آخرین ارزیابی‌ها شرایط امنیتی استان خوب است و برنامه‌های بسیار خوبی ار سوی نیروی انتظامی برای افزایش امنیت تعریف شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.