قدس آنلاین: بر اساس لایحه تغریغ بودجه سال 1396 سازمان میادین میوه و تره‌بارشهرداری مشهد بیش 17 میلیارد و 174 میلیون تومان مغاریت در صورت‌های مالی در بودجه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این سازمان مشاهده شده است.

مغایرت 17 میلیاردی در صورت‌های مالی

به گزارش قدس آنلاین تفریغ بودجه سال ۱۳۹۶ سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری مشهد یکی از لوایح مورد بررسی در سی‌ودومین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد بود که امروز در تالار شهر برگزار شد که بر اساس اعلام شورای شهر بیش ۱۷ میلیارد و ۱۷۴ میلیون تومان مغاریت در صورت‌های مالی در بودجه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این سازمان مشاهده شده است.

بر این اساس، تفریغ بودجه سال ۱۳۹۶ سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری مشهد که از حیث منابع و مصارف به مبلغ ۳۳ میلیارد و ۱۰۸ میلیون و ۵۳۲ هزار تومان که منابع و مصارف آن نسبت به اصلاح بودجه سال ۱۳۹۶ به میزان ۲ درصد افزایش داشته است، به شرح زیر تصویب شد:

* شهرداری مشهد مکلف است با توجه به مغایرت‌های موجود در صورت‌های مالی سازمان میادین میوه و تره‌بار در بودجه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به مبلغ ۱۷ میلیارد و ۱۷۴ میلیون و ۱۱۶ هزار و ۴۰۰ تومان دلایل مغایرت را اعلام و نسبت به شناسایی و لحاظ آن در تفریغ بودجه و صورت‌های مالی سال ۱۳۹۶ خود، اقدام کند.

* سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری مشهد مکلف است با توجه به عدم ثبت قراردادها، تمامی قراردادهای خود را در سامانه حسیب ثبت کرده و رونوشتی از آن را به شورای اسلامی شهر مشهد ارسال کند.

* سازمان میادین میوه و تره‌بار مکلف است گزارشی از نوع، مقدار و مبلغ امکانات در اختیار سازمان و نیز خدمات ارائه شده توسط سازمان میادین به شهرداری و شهر را ظرف مدت سه ماه تهیه و گزارش آن را به کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری و همچنین کمیسیون خدمات شهری ارائه کند.

* سازمان میادین میوه و تره‌بار مکلف است نسبت به اصلاح اساسنامه خود با توجه به انجام وظایفی که در اساسنامه فعلی وجود ندارد تا پایان دی ماه ۱۳۹۷ اقدام کرده و گزارش آن را در زمان ارائه بودجه سال ۱۳۹۸ سازمان به شورای اسلامی شهر ارسال کند.

* سازمان میادین میوه و تره‌بار مکلف است نسبت به تعیین وضعیت شرکت شهدیه توس تا پایان سال ۱۳۹۷ اقدام کرده و گزارش آن را به شورای اسلامی شهر ارائه گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.