۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
کد خبر: 614581

سامان قدوس پس از پیوستن به رن فرانسه به اولین بازیکن ایرانی در لیگ فرانسه تبدیل شد

قدوس راهی لیگ فرانسه شد

به گزارش قدس آنلاین، پس از درخشش سامان قدوس در لیگ سوئد، تیم‌های زیادی از لیگ انگلیس، اسپانیا و آلمان خواستار جذب این بازیکن شدند و همیشه باشگاه اوسترسوند با انتقال هافبک تیم ملی ایران مخالفت می‌کرد، اما شب گذشته (یکشنبه) پس از پایان دیدار یاران قدوس در چارچوب هفته هفدهم لیگ سوئد که با درخشش بازیکن ایرانی همراه بود و یک گل زد و یک پاس گل داد،  کیندبرگ، رئیس این باشگاه درباره انتقال هافبک ملی پوش تیم ایران به رِن گفت: "یک ساعت پیش از آغاز بازی امروز با باشگاه رن به توافق رسیدیم و حالا سامان قدوس این اجازه را دارد که از اوسترشوند جدا شود. سامان این موضوع را به ما اطلاع داد و ما نیز مشکلی با او و جدایی اش نداریم، اما دیگر همه چیز به خود او بستگی دارد، زیرا ما شرایط را قبول کرده ایم. "
حالا اکیپ فرانسه دقایقی پیش در خبری فوری اعلام کرد که سامان قدوس، هافبک تیم ملی ایران با عقد قراردادی و به مبلغ سه و نیم میلیون یورو به باشگاه رن فرانسه پیوسته و شاگرد صبری لاموشی در این تیم شده است.
اکیپ در ادامه خبر انتقال قدوس به فرانسه نوشت: در صورت انتقال سامان قدوس از این باشگاه فرانسوی به تیم دیگری، ۲۰ درصد مبلغ این انتقال به باشگاه اوسترسوند خواهد رسید.

منبع: خبر ورزشی

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.