مدیرکل هنرهای نمایشی ارشاد در دیدار با سرپرست بنیاد فرهنگی روایت فتح و سرپرست گروه هنرهای نمایشی بنیاد روایت فتح بر حمایت همه‌جانبه از جریان تئاتر انقلاب تأکید کرد.

حمایت مرکز هنرهای نمایشی از جریان تئاتر مقاومت در کشور

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، در دیدار محمد حبیبی؛ سرپرست بنیاد فرهنگی روایت فتح و محسن سلیمانی فارسانی؛ سرپرست گروه هنرهای نمایشی این بنیاد با شهرام کرمی؛ مدیرکل هنرهای نمایشی ارشاد برحمایت همه‌جانبه مرکزهنرهای نمایشی ازجریان تئاتر ارزشی و انقلابی تأکید شد.

شهرام کرمی در این دیدار گفت: جریان و نهضت فراگیر تئاتر انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مقاومت یک حرکت فراجناحی و فراحزبی است و همه ما باید به آن به عنوان یک ژانر ملی و یک دستاورد بسیار ارزشمند نگاه کنیم.

وی افزود: به نظر بنده که همیشه دفاع مقدس برایم دغدغه بوده است، باید به عنوان یک مقوله هدفمند اثرگذار و استراتژیک به تئاتر مقاومت بنگریم و همه امکانات مادی، معنوی و انسانی را برای تقویت و توسعه این جریان پای کار آورد. مرکز هنرهای نمایشی آمادگی کامل دارد تا از این جریان ارزشمند حمایت کافی و لازم را به عمل آورد و اصولاً این کار را وظیفه خود می‌داند و از هرگونه کمک و مشاوره‌ای در خصوص اعتلای این حرکت دریغ نخواهیم کرد.

محمد حبیبی؛ سرپرست بنیاد فرهنگی روایت فتح نیز بر لزوم تقویت زیرساخت‌ها و توسعه کمی و کیفی تئاتر مقاومت در سراسر کشور تأکید کرد و از آمادگی بنیاد فرهنگی روایت فتح به عنوان یکی از اصلی‌ترین و مهمترین سازمان‌های حامی  فرهنگ و هنر انقلاب و دفاع مقدس برای مشارکت و حمایت تئاتر مقاومت خبرداد.

محسن سلیمانی فارسانی؛ سرپرست گروه هنرهای نمایشی بنیاد روایت فتح نیز به برنامه‌های جدید و در دست اقدام انجمن اشاره کرد و گفت: قصد داریم به یاری خدا و با کمک و همفکری کلیه هنرمندان جوان متعهد، اساتید ارزشمند و پیشکسوتان گرانقدر حوزه تئاتر دفاع مقدس و انقلاب بار دیگر تئاتر دفاع مقدس را جایگاه واقعی و شأن اصلی خود برسانیم که برای تحقق این امر مستلزم همیاری و همکاری ویژه سازمان‌ها و نهادهای ذی‌ربط و هم‌سو و در رأس آن مرکز هنرهای نمایشی به عنوان متولی اصلی تئاتردر کشور،هستیم.

وی افزود: خوشبختانه جای امیدواری بسیار است که با حضور شهرام کرمی در رأس هرم مدیریتی تئاترکشور که خود از قدیمی‌ترین نویسندگان و کارگردانان تئاتر دفاع مقدس است این جریان به زودی به دوران اوج و شکوه خود بازگردد و اتفاقات خوبی در این خصوص، رقم بخورد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.