محمد جواد ابطحی اظهار داشت: طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان همچنان در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد، منتهی مجلس در این باره در حال رایزنی با قوه قضائیه است. برای برخورد با مسئولانی که شامل طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان می‌شوند میزان دارایی و سرمایه ۵ میلیارد تومان به بالا درنظر گرفته خواهد شد.

رایزنی با قوه قضائیه برای طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان/ دارایی‌های ۵ میلیارد تومان به بالا شامل طرح هستند

محمد جواد ابطحی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی «قدس آنلاین» درباره آخرین وضعیت طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان، اظهار داشت: طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان همچنان در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد، منتهی مجلس در این باره در حال رایزنی با قوه قضائیه است تا از نظر حقوقی با مجلس مساعدت و همکاری‌های لازم را داشته باشد.

نماینده مردم خمینی شهر ادامه داد: البته برخی از افراد در رابطه با سقف و میزان تعیین شده اموال مسئولان بحث‌هایی دارند، گرچه ما عنوان کردیم برای برخورد با مسئولانی که شامل این طرح شوند میزان دارایی و سرمایه ۵ میلیارد تومان به بالا درنظر گرفته شود. همچنین روی کیفیت مجازات و دادگاه‌ها هم مسائلی وجود دارد اما همینطور باقی مانده است. بنابراین منتظریم رایزنی‌ها با قوه قضائیه به نتیجه برسد تا بتوان آنرا تصویب و اجرایی کرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس همچنین درباره طرح برخورد با مدیران دو تابعیتی، گفت: گزارش طرح برخورد با مدیران دو تابعیتی تهیه شده و قرار است در صحن علنی مجلس شورای اسلامی خوانده شود و قوه قضائیه بر اساس میزان تخلفات مدیران دو تابعیتی برای آنها مجازات‌هایی را درنظر بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.