قدس آنلاین:در راستای اصلاح فرایند انجام کار، کاهش تصدی های دولت و همچنین ایجاد سهولت در روند درخواست پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی، انجام این خدمات به دفاتر پیشخوان واگذار می‌شود.

واگذاری استعلام مدرک تحصیلی، بیمه و صدور پروانه اشتغال به دفاتر پیشخوان

جواد اسلامی محمدی با اعلام این خبر گفت: در اولین جلسه واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان که با حضور محمد شمسایی مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال شرق استان و ... ایرانمنش نماینده انجمن صنفی دفاتر پیشخوان استان تشکیل شد، مقرر گردید جهت ایجاد سهولت در روند درخواست پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی، پس از آماده سازی ملزومات لازم، انجام این خدمات به دفاتر پیشخوان واگذار گردد.

وی افزود: پس از طرح فعالیت های قابل واگذاری به دفاتر پیشخوان و بررسی پیرامون آماده سازی زمینه لازم جهت واگذاری به نحوی که در روند درخواست های مردمی، سهولت ایجاد گردد، مقرر شد پنج خدمت به دفاتر طرف قرارداد واگذار گردد.

وی ادامه داد: انجام مکاتبات اداری در سطح استان، استعلام مدرک تحصیلی، استعلام بیمه و استعلام ماده ۱۸۶ ثبت نام و تشکیل پرونده جهت صدور پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی از جمله مواردی است که به دفاتر پیشخوان دولت واگذار می گردد.

اسلامی گفت: طرح واگذاری به دفاتر پیشخوان گامی در جهت بهبود فضای کسب و کار استان در بخش غیر دولتی و نیز تمهید زمینه موثر در جهت صیانت از حقوق شهروندی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.