بردسکن- معاون مالی و اعتباری پست بانک خراسان رضوی طرح های مصوب این بانک در حوزه اشتغال روستایی را در سال جاری ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

۴۰۰ میلیارد ریال طرح های مصوب اشتغال روستایی پست بانک است

مهرداد کندری در حاشیه بازدید از شعبه پست بانک  بردسکن در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: در سال جاری  از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی  ۴۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح های اشتغال زایی در روستاها  به پست بانک خراسان رضوی ارجاع داده شده است که تاکنون ۱۳۰ میلیارد ریال آن  به متقاضیان  پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه  پست بانک درراستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت در بحث  اشتغال زایی در روستاها  خدماتی را ارائه می دهد گفت: ارائه خدمات بانکی باتوجه به فرهنگ و اقتصاد روستا از مهم‌ترین وظایف پست بانک است و به صورت شبکه‌های مویرگی در توسعه خدمات بانکی در روستاها به فعالیت می‌پردازد که این خدمات شامل اتصال وجه، برداشت وجه و رفع نیازهای روستاها در این زمینه است.

معاون پست بانک خراسان رضوی با بیان اینکه  راه اندازی شبکه مویرگی به عنوان گسترده ترین شبکه بانکی کشور در روستاها  مشغول ارائه خدمات می باشد گفت: در حال حاضر علاوه بر پرداخت تسهیلات اشتغال زایی هزاران نفر از روستاییان  یارانه خود را  از طریق شعب و باجه های مستقل پست بانک دریافت می کنند و تسهیلات دیگری در بحث سرمایه در گردش به روستاییان نیز پرداخت می شود.

  کندری  تعداد باجه های مستقل پست بانک در روستاها را ۴۰۰ باجه  اعلام کرد و گفت:  در ۲۰ شهرستان استان نیز  شعب پست بانک مشغول ارائه خدمات  می باشند.

وی از راه اندازی باجه های مستقل پست بانک در نقاطی که ظرفیت و قابلیت لازم را داشته باشند خبرداد و گفت: شبکه پست بانک به سرعت در  تمام نقاط روستایی که  شرایط لازم را داشته باشند راه اندازی می شود.

  وی عملکرد شعبه پست بانک بردسکن  را در همه حوزه ها مطلوب ارزیابی کرد و گفت: پست بانک بردسکن یکی از شعب برتر و موفق در استان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.