گزارش‌های امروز رسانه‌های کره‌ جنوبی نشان می‌دهند که دوربین اصلی +S۱۰ دوربین سه‌گانه‌ای است که یک لنز عادی ۱۶ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتوی ۱۳ مگاپیکسلی و یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی واید در پشت دستگاه وجود خواهد داشت.

احتمال وجود دوربین ۳ گانه در سامسونگ +Galaxy S۱۰

به گزارش قدس آنلاین، شرکت سامسونگ قرار است دهمین سالگرد تولید پرچمداران سری Galaxy S خود را با تولید یک گوشی جدید، به صورت با شکوهی جشن بگیرد. گزارش‌های اخیر از این شایعه خبر می‌دهند که سامسونگ قصد دارد+Galaxy S۱۰ را با سه دوربین تولید کند.

گزارش‌های امروز رسانه‌های کره‌ جنوبی نشان می‌دهند که دوربین اصلی +S۱۰دوربین سه‌گانه‌ای است که یک لنز عادی ۱۶ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتوی ۱۳ مگاپیکسلی و یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی واید در پشت دستگاه وجود خواهد داشت.

آژانس کره جنوبی ETNews گزارش کرده است که سامسونگ در ابتدا برنامه داشت تا یکی از ورژن‌های Galaxy S۱۰ را با دوربین سه‌گانه تولید کند اما در حال حاضر این برنامه عوض شده است و قرار است دو ورژن از این مدل سه دوربینه باشند.

دستگاه دیگری از شرکت سامسونگ احتمالا دوربین سه‌گانه خواهد داشت. این دستگاه از خانواده Galaxy A و نام آن Galaxy A۹ خواهد بود. اگر قرار باشد سامسونگ یک گوشی میان رده خود را با سه دوربین تولید کند، به احتمال زیاد دوربین‌های آن ۳۲، ۸ و ۵ مگاپیکسل خواهند بود. منبعی که این خبر را افشا کرده، اعلام نکرده که کدام سنسورها قرار است این رزولوشن عکسبرداری را داشته باشند.

آنالیزورهای دنیای فناوری پیش‌بینی می‌کنند که بیش از ۱۰ درصد گوشی‌های تولید شده سه دوربین در پشت خود خواهند داشت و با گوشی‌های ال‌جی، سامسونگ و هوآوی با هم در این زمینه رقابت خواهند کرد. نتیجه این افزایش لنز به دوربین دستگاه‌های هوشمند، افزایش تولید لنز برای دوربین این دستگاه‌ها و رونق تجارت شرکت‌هایی مانند سامسونگ، MCNEX، CamSync و دیگر شرکت‌ها خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.