پس از تهدید هواداران استقلال توسط یکی از بوقچی‌های منتسب به باشگاه پارس جنوبی جم مسوولان فدراسیون فوتبال از پیگیری این موضوع توسط پلیس فتا خبر دادند.

پلیس فتا به دنبال "بوقچی" جنجال‌ساز در اینستاگرام!

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، یکی از بوقچی‌های منتسب به باشگاه پارس جنوبی جم با انتشار یک پست جنجالی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام هواداران استقلال را تهدید کرد در صورت حضور در ورزشگاه پارس، هواداران این باشگاه از خجالت آنها در خواهند آمد چون ورزشگاه جای هواداران تیم های تهرانی نیست!

این فرد به نام ( ر - ی) که مدعی است بوقچی اصلی پارس جنوبی جم است، در ادامه تهدیدهای خود مدعی شد هواداران استقلال بهتر است روز بازی بازی این تیم با استقلال در خانه بنشینند و از تلویزیون بازی را تماشا کنند چون اگر بیرون آنها را ببینیم درست و حسابی از آنها پذیرایی خواهیم کرد! بلافاصله پس از این تهدید مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم در گفت و گو با رسانه ها هرگونه ارتباط این بوقچی با باشگاه پارس جم جنوبی را رد کرد در حالی که منابع خبری مدعی بودند این فرد در باشگاه پارس جنوبی رفت و آمد دارد و ارتباط نزدیکی با برخی مدیران این باشگاه دارد.

همزمان با این اتفاقات ، غلامحسین زمان آبادی مشاور فرهنگی رئیس فدراسیون فوتبال با انتقاد شدید از این قبیل رفتار از پیگیری این مساله از سوی پلیس فتا به درخواست مسوولان فدراسیون فوتبال خبر داد و در این خصوص به خبرنگار قدس آنلاین گفت:این فرد که من نمی‌دانم به چه گروه و چه تیمی ارتباط دارد باید پاسخگوی رفتار تحریک آمیز خود باشد، هرگونه اتفاقی در جریان بازی پارس جنوبی جم و استقلال تهران رخ دهد این فرد مسوول است و بدون تردید قانون یقه او را خواهد گرفت.

وی در ادامه توضیح داد: مسوولان سازمان لیگ به محض اینکه متوجه این مساله شدند از پلیس فتا درخواست کردند این فرد را شناسایی کند، مطمئنا این فرد باید پاسخگوی رفتار تحریک آمیز خود در مراجع قضایی باشد چون با این رفتارهای نابخردانه به دنبال آشوب آفرینی است و قطعا سزای این رفتار زشت خود را خواهد دید.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.