رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انقلاب اختصاص به سال ۵۷ ندارد، در حال حاضر هم تمام ارکان نظام باید انقلابی باشند و امروز با یک حرکت انقلابی می‌توان اوضاع را اصلاح کرد و لازم است که واقعاً این حرکت شروع گردد.

دادگاه مفسدان و اخلالگران اقتصادی به صورت علنی برگزار شود

به گزارش قدس آنلاین،جلسه کمیسیون تحقیق مجلس خبرگان تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه آیت‌الله جنتی رئیس کمیسیون تحقیق مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک حلول ماه ذی‌الحجه و اعیاد این ماه شریف با انتقاد از برخی نابسامانی‌های اقتصادی و بروز مشکلات معیشتی برای مردم گفت: اوضاع امروز کشور از نظر مسائل اقتصادی و آشفتگی بازار به ویژه بازار سکه و ارز اسباب نگرانی است.

وی با اشاره به اینکه این شرایط موجب در تنگنا قرار گرفتن مردم در معیشت شده است، افزود: این وضعیت ممکن است برخی آسیب‌های اجتماعی را به دنبال داشته باشد، لذا همه به ویژه دولتمردان وظیفه دارند با دادن امید به جامعه برای اصلاح وضع موجود و بهتر شدن اوضاع اقتصادی کشور مثل اول انقلاب حرکت انقلابی کنند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انقلاب اختصاص به سال ۵۷ ندارد، در حال حاضر هم تمام ارکان نظام باید انقلابی باشند و امروز با یک حرکت انقلابی می‌توان اوضاع را اصلاح کرد و لازم است که واقعاً این حرکت شروع گردد.

آیت‌الله جنتی با تأکید بر اینکه دشمن تلاش می‌کند مردم را نسبت به نظام و آینده انقلاب نگران کند، گفت: آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی همیشه در حال توطئه بوده و اخیراً نیز در تلاش هستند مردم را برای شورش و تقابل با نظام تحریک کنند اما با کمک خداوند و همراهی مردم و مسئولان، دشمنان انقلاب بالاخص آمریکا این آرزو را به گور خواهند برد.

رئیس مجلس خبرگان اظهار داشت: مقام معظم رهبری مکرراً از نهادهایی مانند حوزه علمیه، خبرگان رهبری، شورای نگهبان و سایر دستگاه‌ها خواسته‌اند انقلابی باشند و انقلابی عمل کنند و اگر مردم از مسئولان، عمل انقلابی ببینند قطعاً پشتیبانی خواهند کرد و با دلگرمی پشت نظام خواهند ایستاد.

آیت‌الله جنتی در پایان ضمن قدردانی از اقدام انقلابی قوه قضائیه و تدبیر رئیس دستگاه قضا در برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی گفت: لازم است دادگاه مفسدان و اخلالگران اقتصادی به صورت علنی برگزار شود؛ چراکه برگزاری دادگاه‌های علنی این افراد بر اعتماد عمومی جامعه اثر مثبت می‌گذارد و مردم را به انقلاب و نظام دلگرم می‌کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.