بر اساس آمارهای دایره مرکزی آمار رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۶، شمار مهاجرانی که در این سال از فلسطین اشغالی مهاجرت کرده اند، بیش از شمار مهاجرانی بود که به این اراضی منتقل شده اند.

افزایش میزان مهاجرت معکوس مهاجران یهودی از فلسطین اشغالی

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، این آمارها نشان می دهد که در سال ۲۰۱۶ تعداد افرادی که از فلسطین اشغالی به خارج مهاجرت کرده اند، ۶۳۰۰ نفر بیشتر از مهاجران به این اراضی اشغالی بود.

در این گزارش همچنین آمده است که مهاجران جدید به فلسطین اشغالی بیش از مهاجران قدیمی علاقه مند به ترک اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ فلسطین هستند؛ به طوری که ۲۶ درصد از افرادی که در سال ۲۰۱۶ فلسطین اشغالی را ترک کرده اند، در یک دهه اخیر به این اراضی مهاجرت کرده بودند.

علاوه بر این، ۴۲ درصد از افرادی که در سال ۲۰۱۶ به فلسطین اشغالی بازگشته اند، قبلا به این اراضی مهاجرت کرده بودند و یا به مدت بیش از یک سال آنرا ترک کرده بودند.

این آمارها همچنین نشان می دهد که در سال ۲۰۱۶ تقریبا ۱۵.۲۰۰ نفر فلسطین اشغالی را ترک کرده و یا به مدت بیش از یک سال متوالی در خارج اقامت داشته اند و در میان آنها ۱۱.۱۰۰ یهودی و ۴۲۰۰ غیر یهودی دیده می شوند. این در حالی است که در سال ۲۰۱۵ نیز ۱۶.۷۰۰ نفر فلسطین اشغالی را ترک کرده بودند که ۹ درصد از آمار سال ۲۰۱۶ بیشتر بوده است.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.