عرضه موفق Note ۸ باعث شد همه کاربران اتفاقات مربوط به Note ۷ فراموش شود اما هنوز درباره باتری Galaxy Note ۹سؤال‌های زیادی وجود دارد.

باتری Galaxy Note ۹ نسبت به نسل قبلی خود عملکرد بهتری خواهد داشت

به گزارش قدس آنلاین،دو نسل از عرضه گوشی‌های Galaxy S۷ با پدیده عجیب منفجر شدن باتری آن‌ها می‌گذرد اما هنوز کاربران سامسونگ ناامیدی خود را از باتری‌های این دستگاه‌ها دارند. عرضه موفق Note ۸ باعث شد همه کاربران اتفاقات مربوط به Note ۷ فراموش شود اما هنوز درباره باتری Galaxy Note ۹سؤال‌های زیادی وجود دارد.

مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ، دونگ‌جین کُوه به مشتریان این شرکت این اطمینان را داده است که اتفاقاتی از دست اتفاقاتی که برای Note ۷ افتاد برای پرچمدار جدید این شرکت نخواهد افتاد. شرکت سامسونگ پس از آن اتفاقات و انتقادهای تندی که نسبت به خط تولید آن شد، چندین قدم اضافه به آزمایش دستگاه‌های خود گذاشته است تا مطمئن شود که این اتفاقات دوباره نخواهد افتاد. این شرکت با قوی‌تر کردن تیم کنترل کیفیت دستگاه‌های خود، سخت گوشی Galaxy Note ۹ را آزمایش کرده‌اند و اعلام کرده‌اند که این دستگاه از نظر جانی هیچ تهدیدی برای کاربران نخواهد داشت.

علاوه بر این، دونگ‌جین کوه، مدیرعامل سامسونگ مطمئن است که Galaxy Note ۹ نسبت به نسل قبلی خود عملکرد بهتری خواهد داشت و به دلیل سخت‌افزار کاملا به روز، باتری بزرگ و S Pen جدید خود فروش بیشتری از Note ۸ خواهد داشت اما فقط زمان است که این ادعای مدیرعامل شرکت سامسونگ را توجیه می‌کند. شاید هم به مرور زمان علاقه کاربران تلفن‌های هوشمند به سری Note کمتر شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.