پس از استقبال خوب کودکان و خانواده ها از فیلم سینمایی «فیلشاه»، هم اکنون محصولات جانبی این انیمیشن روانه بازار شد.

آغاز عرضه و رونمایی از محصولات جانبی «فیلشاه»

به گزارش خبرنگار هنری قدس آنلاین، این محصولات شامل نوشت‌افزار، لوازم التحریر، پوشاک، بازی فکری و ... است که با نزدیک شدن به فصل مدارس، روز گذشته سه شنبه 23 مردادماه با حضور وزیر آموزش و پرورش، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و دیگر مسئولین در نمایشگاه «ایران نوشت» رونمایی شد و در دسترس عموم قرار گرفت.

خانواده ها و کودکان می‌توانند برای تهیه این محصولات تا 2 شهریورماه از ساعت 11 الی 23 به محل این نمایشگاه در «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» در خیابان حجاب تهران مراجعه نمایند.

گروه «هنرپویا» پیش از این و همزمان با اکران انیمیشن سینمایی «فیلشاه»، کتاب نقاشی «فیلشاه» را توسط انتشارات سوره مهر منتشر کرد و موفق شد عنوان پرفروش‌ترین کتاب کودک و نوجوان سوره مهر در سی و یکیمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را نیز به کارنامه افتخارات «فیلشاه» بیافزاید.

«فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری، محصول گروه «هنرپویا» است که از نوروز 97 با شعار "فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید" روی پرده سینماها رفت و توانست با فروش بیش از 8 میلیارد تومانی، به پرفروش ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران تبدیل شود. عنوانی که پیش از آن در اختیار «شاهزاده روم»، محصول قبلی گروه «هنرپویا» قرار داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.