رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک کرج از برگزاری همایشی با محوریت جمع‌آوری لباس‌های نامتعارف خبرداد و گفت: فرهنگ سازی تنها راه مقابله با عرضه این دست لباس ها است و فروشندگان نیز در همین خصوص دغدغه‌هایی داشتند که باید به آن ها رسیدگی شود.

فرهنگسازی، تنها راه مقابله با لباس‌های غیرمتعارف/به دغدغه فروشندگان پوشاک رسیدگی شود

اسماعیل صدیق در گفت‌وگو با خبرنگار قدس‌آنلاین اظهار کرد: همایش فرهنگی آموزشی صنف پوشاک با حضور جمعی از اعضای هیئت مدیره مجتمع های تجاری، نمایندگانی از اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، اداره اماکن و تعدادی از فروشندگان برگزار شد.

وی با اشاره به تقاضای البسه غیر متعارف به خصوص مانتوهای جلوباز از سوی مردم گفت: در حال حاضر نظر مشترک تولید کنندگان پوشاک و فروشندگان مبنی بر تقاضای بسیار مردم برای خرید این دست لباس ها است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک کرج تصریح کرد: پس از گذشت یک ماه از آغاز طرح جمع آوری مانتوهای جلوباز فروش این دست لباس ها در فروشگاه ها متوقف شده است.

صدیق ضمن حمایت از فروشندگان پوشاک ادامه داد: برخی دست فروشان شبانه به عرضه لباس های غیرمتعارف می پردازند این در حالی است که با توجه به توقف عرضه این لباس ها در فروشگاه ها فروشندگان با ضرر و زیان مواجه شده اند.

وی با درخواست از تولیدکنندگان پوشاک گفت: در این همایش اعلام کردیم که لباس های موجه باظاهر و کیفیت مناسب وارد بازار شود تا مردم نیز از آن ها استقبال کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک در پایان تصریح کرد: طرح جمع آوری لباس های نامناسب در تمام کشور آغاز و خوشبختانه با همکاری فروشندگان عرضه آن‌ها به حداقل رسیده اما برای فرهنگسازی و متقاعد کردن مردم و فروشندگان بهتر است تمامی نهادهای مربوطه با تعامل یکدیگر اقدام کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.