پردازنده این تبلت از چیپست Snapdragon ۶۶۰ بهره می‌برد. حافظه رم آن ۴ گیگابایت LPDDR۴X و حافظه داخلی آن در دو نوع ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت است. باتری بزرگ ۸۶۲۰ میلی‌آمپر ساعتی آن باید بین شارژ شدن و استفاده تا آخرین درصد آن شارژدهی خوبی خواهد داشت.

 شیائومی تبلت جدید خود را به صورت رسمی معرفی کرد

شرکت شیائومی به رسانه‌های فعال در زمینه فناوری اجازه نداد که خیلی شایعات خود را منتشر کنند و بعد دست به معرفی رسمی تبلت جدید خود بزند. دیروز بود که چندین خبر شایعه از Mi Pad ۴ Plus منتشر شد و امروز این تبلت به صورت رسمی معرفی شد.

بر اساس مشخصاتی که شیائومی معرفی کرده، تبلت Mi Pad ۴ Plus همانگونه که از نامش مشخص است، ورژن بزرگتری از Mi Pad ۴ است. نمایشگر کار گذاشته شده روی این تبلت ۱۰.۱ اینچ اندازه دارد و رزولوشن آن ۱۹۲۰x۱۲۰۰ پیکسل است. نسبت تصویر در این نمایشگر ۱۰.۱ اینچی ۱۶:۱۰ است و گوشه‌های آن هم به صورت گرد شکل گرفته شده‌اند. طراحی این تبلت به صورت کلاسیک باقی مانده و وزن آن ۴۸۵ گرم است که ۱۴۳ گرم نسبت به همتای ۸ اینچی خود بیشتر است.

پردازنده این تبلت از چیپست Snapdragon ۶۶۰ بهره می‌برد. حافظه رم آن ۴ گیگابایت LPDDR۴X و حافظه داخلی آن در دو نوع ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت است. باتری بزرگ ۸۶۲۰ میلی‌آمپر ساعتی آن باید بین شارژ شدن و استفاده تا آخرین درصد آن شارژدهی خوبی خواهد داشت.

دوربین Mi Pad ۴ Plus از همان دوربینی استفاده می‌کند که در Mi Pad ۴ کار گذاشته شده است. دوربین پشتی آن لنز ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۰ است و دوربین جلویی آن هم لنزی ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۰ است که کیفیت خوبی را برای عکسبرداری و چت‌های ویدئویی خواهد داشت.

تبلت جدید شیائومی دارای سرویس‌های وای-فای و ۴G است که در رنگ‌های مشکی و طلایی در دسترس عموم قرار خواهند گرفت. به هر حال، Mi Pad ۴ Plus با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت ۲۷۶ و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن ۳۰۵ دلار قیمت خواهند داشت. پیش‌فروش این دستگاه‌ها در حال حاضر انجام می‌شود اما فروش فیزیکی آن‌ها مشخص نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.