قدس آنلاین: دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: عزم جدی برای برخورد با احتکارکنندگان وجود دارد و این کالاها پس از کشف، با قیمت عادلانه در اختیار مردم قرار می گیرند.

کالاهای احتکاری در اختیار مردم قرار می گیرند

به گزارش قدس آنلاین، غلامعلی صادقی در دومین همایش شورای حفظ حقوق بیت المال سبزوار افزود: برای مقابله با احتکار کالا کارگروهی با حضور دادستانی، نیروی انتظامی، اداره اطلاعات، اصناف و سازمان صنعت، معدن تجارت در شهرستانها تشکیل تا قیمت کالای احتکاری مشخص و برای توزیع در فروشگاههای تعاونی و سطح شهر آماده شود.

وی همچنین به برخی مشکلات اقتصادی و عملیات روانی دشمن اشاره و بیان کرد: امروز باید همگان دولت را یاری دهند و وحدت داشته باشند و طرح موضوعاتی از جمله استعفای رئیس جمهوری سخن بی خردانه است.

* رفع تصرف زمینهای ملی

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی نیز در این همایش گفت: از بهمن ۱۳۹۴ با تشکیل این نهاد تاکنون ۶۷۰ هکتار زمین ملی و دولتی در سطح این استان به ارزش ۱۶هزار میلیارد ریال رفع تصرف شده است.

سرهنگ میرابی مقدم افزود: نیمی از این مساحت با حمایت دادستان خراسان رضوی رفع تصرف شد. بیشترین زمینهای دولتی رفع تصرف شده در محدوده شهرستانهای طرقبه شاندیز، جغتای، نیشابور، گناباد و سبزوار بوده است.

وی ادامه داد: بر اساس قانون هرگونه ساخت و ساز، دخل و تصرف، تعرض و تجاوز به زمینهای ملی جرم است و ماموران یگان حفاظت می توانند ضمن ممانعت، فرد متخلف را دستگیر کرده و به مرجع قضایی تحویل دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.