۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 614965

قدس آنلاین: برای برنامه‌ریزی تعطیلات آخر هفته حتما گزینه تئاتر دیدن هم برای بسیاری از مردم مطرح است؛ اما روی صحنه تئاتر مشهد چه می‌گذرد؟

پایان هفته با تئاتر

به گزارش قدس آنلاین هم اکنون ۱۲ نمایش «پزشک نازنین»، «قصه ظهر جمعه»، «دریاچه قو»، «هزار فرسنگ زیر دریا»، «کمدی کاناپه ۳»، «آدیداس»، «جسدهای پستی»، «طولانی‌ترین مرگ دنیا»، «خوانش بوبوک»، «موزیکال چشم چشم دو ابرو»، «روز شیشه‌ای» و «کولاژ» در سالن‌های نمایش مشهد در حال اجرا است.  

«پزشک نازنین»

نمایشی به کارگردانی مسعود عقلی، نویسندگی نیل سایمون و ترجمه آهو خردمند است و در آن بازیگرانی از جمله مهدی ضیاء چمنی و امیربهادر اورعی ایفای نقش می‌کنند.  

نمایش «درباره، پزشک نازنین» در محل  پردیس تئاتر مستقل - نبش وکیل آباد ۴۸ روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۰:۳۰ در حال اجرا است.  

«قصه ظهر جمعه»

نمایشی به نویسندگی محمد مساوات، طراحی و کارگردانی رضا حسینی، تهیه‌کنندگی مسعود حکم‌آبادی است و در آن بازیگرانی از جمله علیرضا رواندل، زهره مرادی، جلال کریم‌زاده، امید سهرابی، زینب مشعل‌دار، مهدی سجادیان، پریا هروی، نیلوفر میرنژاد، پریسا معتمدی‌مهر و سعید توکلی ایفای نقش می‌کنند.   

نمایش «قصه ظهر جمعه» روز جمعه ساعت ۲۰:۱۵ در محل پارک ملت، مجتمع امام رضا، تماشاخانه بهار اجرا می‌شود.  

«دریاچه قو»  

نمایش «دریاچه قو» با نگاهی به باله جاودانه «ایلیچ چایکوفسکی» به کارگردانی، نویسندگی و طراحی رضا صابری و تهیه‌کنندگی مسعود حکم‌آبادی است و در آن علیرضا ضیاءچمنی، ستایش رجایی‌نیا، ارسیا صنعتی، محبوبه سلطانی، عاطفه پوربهرام، نیلوفر کاظمی و شهره مکری ایفای نقش می‌کنند.

این نمایش روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۲۰:۳۰ در محل سالن اصلی تئاتر شهر مشهد واقع در پارک ملت درحال اجرا است.

«هزار فرسنگ زیر دریا»  

نمایشی به کارگردانی و نویسندگی شادی غفوریان است و در آن بازیگرانی از جمله رضا حسینی و فاطمه توانا ایفای نقش می‌کنند.

این نمایش روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۲۰:۰۰ در محل تماشاخانه اشراق حوزه هنری خراسان رضوی واقع در نبش هاشمیه ۲۲ در حال اجرا است.    

  «کمدی کاناپه ۳» 

نمایشی به نویسندگی و کارگردانی عباس رثایی است و در آن بازیگرانی از جمله جواد محمودی فام و عباس رثایی ایفای نقش می‌کنند.  

نمایش «کمدی کاناپه ۳» روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۹:۰۰ در محل فرهنگ‌سرای رسانه در انتهای بوستان لاله به اجرا در می‌آید.  

«آدیداس»  

نمایشی به کارگردانی پویا غازی، نویسندگی مهدی ضیاء چمنی و تهیه‌کنندگی مسعود حکم آبادی است و در آن بازیگرانی از جمله محمد جهانپا، مصطفی محمدزاده، مهدی سجادیان، علی احمدی، آرش یزدانی و امیرمحمد فرمان ایفای نقش می‌کنند.  

نمایش «آدیداس» روزپنجشنبه ۱۸:۰۰  و جمعه ساعت ۱۹:۰۰ در محل پردیس تئاتر مستقل، بلوار وکیل آباد، بین صیاد و لادن، نبش وکیل آباد ۴۸ در حال اجرا است.   

«جسدهای پستی»  

نمایشی به نویسندگی داریفو، کارگردانی مهزیار معینی‌خواه و تهیه کنندگی علی ناظری است و در آن بازیگرانی از جمله فواد زیدان لوئی، محمد محجوب، مهسا صبوری، علی عشقی و احسان عبداللهی ایفای نقش می‌کنند. این نمایش روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۱۹:۰۰ در تماشاخانه شمایل واقع در بین سناباد ۴۵ و ۴۷ در حال اجرا است.   

«کولاژ»  

نمایشی به نویسندگی دیوید ممت، گراهام گرین، فردریش دونمات و کارگردانی امیرحسین رحیمی است و در آن بازیگرانی از جمله مهرداد اسماعیلی‌نژاد و امیرحسین رحیمی ایفای نقش می‌کنند.  

نمایش «کولاژ» روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۱:۰۰ در محل پردیس تئاتر مستقل، سالن شماره ۲، بلوار وکیل آباد، بین صیاد و لادن، نبش وکیل آباد ۴۸ در حال اجرا است.  

«طولانی‌ترین مرگ دنیا»

نمایشی به تهیه‌کنندگی بنیامین ثاقب، کاری از گروه «واو» است که در آن بازیگرانی از جمله مصطفی جلالی، رضا جلایری، نسترن جوادیان، محمد جوادی‌نیا، دریا رمضانی و اشکان زارع ایفای نقش می‌کنند.

نمایش «طولانی‌ترین مرگ دنیا» روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۱۹:۰۰ در محل تماشاخانه خورشید واقع در حدفاصل معلم ۲۸ و چهارراه دانش آموز در حال اجرا است.

«خوانش بوبوک»

صحنه- خوانی نمایش «بوبوک» به طراحی و کارگردانی سینا کیان، نویسندگی بنفشه اعرابی و تهیه‌کننده سجاد علی آبادی است و در آن نقش خوانانی از جمله محسن نورمحمدی، بهنام پارسی، زهرا تقی‌پور، سجاد علی‌آبادی، صبا صفار و امیر نجاتی به خوانش نقش‌ها می‌پردازند.

«خوانش بوبوک» روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۱۸:۳۰ در محل پردیس تئاتر مستقل، بلوار وکیل آباد بین صیاد و لادن، وکیل ‌آباد ۴۸ در حال اجرا است.

«موزیکال چشم چشم دو ابرو»

دومین تئاتر موزیکال با اجرای هم‌زمان زنده و با حضور بیش از ۴۰ کودک هنرمند به اجرای نمایش‌های ترس، بهونه‌گیری، دختر اخمو، لالایی و... می‌پردازد.

این تئاتر موزیکال به نویسندگی و کارگردانی جواد رحیم‌زاده است و روز پنج‌شنبه ساعات ۱۹:۰۰ و ۲۰:۳۰، جمعه ساعات ۱۹:۰۰ و  ۲۰:۳۰ در محل قاسم آباد، بلوار ادیب، ادیب ۳۳، در هنرستان هنرهای زیبای پسرانه در حال اجرا است.

«روز شیشه‌ای»

نمایشی به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی یاسر عودی است و در آن بازیگرانی از جمله عادل توکلی نسب ایفای نقش می‌کنند.

نمایش «روز شیشه‌ای» پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۲۰:۰۰ در محل پردیس تئاتر مستقل، بلوار وکیل آباد، بین صیاد و لادن، نبش وکیل آباد ۴۸ در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.