قدس آنلاین: در اولین مرحله برون سپاری پرونده‌های مددجویی کمیته امداد به مراکز نیکوکاری ۲۰۰ پرونده مددجوی سالمند مشهدی به مرکز نیکوکاری شهید مطهری واگذار شد.

واگذاری ۲۰۰ پرونده مددجوی سالمند کمیته امداد به مرکز نیکوکاری

به گزارش قدس آنلاین مهدی حسین پور سرپرست حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان رضوی  گفت: اکنون در خراسان رضوی ۸۵ هزار و ۸۸۸ خانوار با جمعیت بیش از ۱۰۷ هزار نفر از حمایت‌های کمیته امداد بهره‌مند هستند.

وی گفت: ۶۸ درصد از خانوارهای مددجوی سالمند با ۵۲ هزار و ۹۵۴ خانوار ساکن در روستا و باقی آن‌ها در شهرها ساکن هستند.

سرپرست حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به کاهش سرانه پرونده مددجویی نسبت به مددکار افزود: با برون سپاری مددکاری و واگذاری امور مددکاری به بیرون علاوه بر تسریع در خدمت رسانی، کیفیت ارائه خدمات افزایش می‌یابد.

حسین پوراز واگذاری ۲۰۰ پرونده مددجوی سالمند ساکن در مناطق روستایی و حاشیه شهر مشهد به مرکز نیکوکاری شهید مطهری خبر داد و افزود: در این جهت مرکز نیکوکاری بررسی، تحقیق و شناسایی نیازهای خانواده‌ها را انجام می دهد و کمیته امداد ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی و حمایتی را برعهده دارد.

وی بابیان اینکه این اقدام از ۱۵ مردادماه امسال در مشهد کلید خورده است ادامه داد: این اقدام با مشارکت کمیته امداد و خیران و محوریت مرکز نیکوکاری شهید مطهری در حال انجام است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.