مسؤولان استقلال برای جلوگیری از حاشیه‌ها مدعی شدند حسینی با اجازه شفر از کاروان استقلال جدا شده است اما زمزمه های پنهانی در هواپیما در مسیر بازگشت نشان می‌داد گلر جوان استقلال همانند فصل گذشته از تداوم نیمکت نشینی‌اش در استقلال ناراحت است!

حسینی ساز جدایی کوک کرد تا به ترکیب برگردد!

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، ناکامی استقلال برابر پارس جنوبی جم سرآغاز مشکلات جدید برای کادر فنی استتقلال بود به گونه‌ای که همانند فصل گذشته سید حسین حسینی به دلیل تداوم نیمکت نشینی‌اش و حضور سید مهدی رحمتی به این موضوع واکنش منفی نشان داد و ترجیح داد در زمان برگشت از کاروان استقلال جدا شود.

البته مسؤولان باشگاه استقلال برای جلوگیری از هر گونه حاشیه ای مدعی شدند سید حسین حسینی با اجازه شفر از کاروان استقلال جدا شده است اما زمزمه‌های پنهانی استقلالی ها در هواپیما در مسیر بازگشت نشان می‌داد گلر جوان استقلال همانند فصل گذشته از تداوم نیمکت نشینی اش در استقلال ناراحت است و قصد دارد به این ترتیب نارضایتی خود را نسبت به تصمیمات وینفرد شفر نشان دهد.

البته شفر نیز نشان داده است که نسبت به این اتفاقات هیچ گونه تغییری در روند تصمیم گیری‌اش ایجاد نمی‌کند اما جدال حسینی و شفر بر سر قرار گرفتن در چارچوب دروازه می‌تواند چالش جدیدی برای این مربی آلمانی باشد! البته نزدیکان وینفرد شفر مدعی اند حسینی با این رفتار کار خود را سخت تر کرد چون شفر نه تنها در قبال این گونه رفتار تصمیم خود را تغییر نمی دهد بلکه اگر متوجه شود بازیکنش به نشانه اعتراض چنین تصمیمی گرفته است او را از نظر انضباطی هم مورد مؤاخذه قرار می‌دهد تا به این ترتیب او را جریمه کند.

برخی مدعی اند اگر حسینی چنین رفتاری را مرتکب نمی‌شد و همانند سایر بازیکنان به تهران برمی گشت ممکن بود در بازی بعدی شانس قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم را به دست آورد اما خروج او از اردوی استقلال با زمزمه های کنونی و انتشار خبر این مسأله در رسانه های گروهی به مذاق سرمربی تیم شیرین نیامده به همین دلیل به احتمال زیاد همچنان مهدی رحمتی گلر اول تیم استقلال خواهد بود تا به این ترتیب مشخص شود وینفرد شفر تصمیمی نهایی را در استقلال می گیرد نه بازیکن!

البته برخی اخبار تأیید نشده هم درباره سید حسین حسینی وجود دارد که گفته می‌شود اگر کادر فنی به همین ترتیب به نیمکت نشینی او اصرار داشته باشد او خیلی زود از جمع استقلالی‌ها جدا خواهد شد اتفاقی که مطمئناً امیر حسین فتحی با آن موافق نیست و قطعا با آن مخالفت صد در صد خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.