تربت جام-قدس آنلاین: امام جمعه تربت جام گفت: اگرچه دچار مشکلات اقتصادی هستیم اما در حال فروپاشی نخواهیم بود. نظام اقتصادی معیوب است و باید تغییر کند و این یک سیستم غلط اقتصادی است.

نظام اقتصادی کشور  معیوب است و باید تغییر کند

به گزارش خبرنگار قدس، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد طاهری که امروز ظهر در خطبه های نماز جمعه الغدیر تربت جام سخن می گفت افزود: مشکلات اقتصادی موجود ضعف در تیم اقتصادی و ناهماهنگی دولت باعث این مشکلات شده است و  باید مجلس به دولت تذکر دهد و به این تیم اقتصادی دولت هشدار دهند.
وی گفت: راه برون رفت از مشکلات به رسمیت بخشیدن مطالبات مردمی است و ضعف مدیریت به این مشکلات کنونی دامن زده و با استعفای دولت مشکل حل نخواهد شد و باید تیم اقتصادی  دولت اصلاح شود.
  امام جمعه تربت جام گفت: علت مشکلات مردم تنها تحریم ها نیست و مشخص است و در حال حاضر راه حل برون رفت از مشکلات باید نسخه اقتصادی جدید  پیچیده شود و هدف دشمن متلاشی کردن کشور است و دشمن به همه حمله کرده و به دنبال تجزیه طلبی هستند و باید همه هوشیار باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد طاهری در ادامه اظهار. داشت : دشمن در حال نقشه سازمان یافته است که بتوانند آشوب های اجتماعی را ایجاد کنند و تضعیف انقلاب راه به مردم القا کنند.
وی به جوانان توصیه کرد: اکنون جنگ  روایت ها است  و توصیف خبرهای رسانه توسط غرب در حوادث می خواهند علت علت سازی کنند و یکی از از مقدمات جنگ روایت ها توسط رسانه های غربی این خواهد بود  که ایران  و نظام اسلامی در حال فرو پاشی است و  مسئولان برای خنثی کردن توطئه‌های رسانه‌ها  باید اقدامات خود را سریع اطلاع رسانی کنند.
خطیب نماز جمعه تربت جام در ادامه تاکید کرد و ما در شرایط فرو پاشی نیستیم اگرچه دچار مشکلات اقتصادی هستیم اما در حال فروپاشی نخواهیم بود. نظام اقتصادی معیوب است و باید تغییر کند و این یک سیستم غلط  اقتصادی کشور باید اصلاح شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.