آرش برهانی گفت :تیم امید نشان داد که شایستگی های زیادی دارد.امیدوارم با ادامه آماده سازی این تیم،شاهد موفقیت در صعود به المپیک توکیو و شکسته شدن طلسم حضور در این رویداد مهم باشیم.

برهانی: تیم کرانچار می‌تواند طلسم المپیک را برای ایران بشکند

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، آرش برهانی درباره دیدار تیم امید ایران مقابل کره شمالی در رقابت های آسیایی  عنوان کرد:خوشحالم که بازیکنان آینده دار تیم ملی امید توانستند گام بلندی برای صعود از گروه خود در رقابت های آسیایی بردارند.کسب برتری سه بر صفر مقابل کره شمالی که با تیم زیر 23 سال خود به اندونزی آمده و سه سهمیه بزرگسالش را هم مورد استفاده قرار داده بود،نتیجه بسیار درخشانی است.

وی افزود:تیمی که به رقابت های آسیایی اعزام شده،اکثرا نفراتی است که در دو تیم ملی نوجوانان و جوانان ایران در جام جهانی دیدیم.این نفرات قطعا در بازی های آسیایی میدان دیده می شوند.بسیار خوشحالم که فدراسیون فوتبال با این تصمیم دوراندیشانه،فردای فوتبال ملی را هدف قرار داد.

برهانی تصریح کرد:تیم امید نشان داد که شایستگی های زیادی دارد.امیدوارم با ادامه آماده سازی این تیم،شاهد موفقیت در صعود به المپیک توکیو و شکسته شدن طلسم حضور در این رویداد مهم باشیم.

منبع: سایت فدراسیون فوتبال

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.