سرمربی تیم فوتبال امید گفت: به تمام بازیکنانم به خاطر این پیروزی تبریک می‌گویم که خیلی خوب بازی کردند. باید بگویم هنوز صد درصد به مرحله بعد صعود نکرده‌ایم و باید همین روند را ادامه بدهیم.

کرانچار:هنوز صد در صد به مرحله بعد صعود نکرده‌ایم

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، زلاتکو کرانچار در نشست خبری بعد از پیروزی 3 بر صفر مقابلکره‌شمالی، اظهارداشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم گل اول را در نیمه اول بزنیم. در نیمه دوم هم دو گل دیگر زدیم و به آنها اجازه ندادیم که ضد حمله بزنند و ما را شگفت زده کنند.

سرمربی تیم فوتبال امید تصریح کرد: به تمام بازیکنانم به خاطر این پیروزی تبریک می‌گویم که خیلی خوب بازی کردند. باید بگویم هنوز صد درصد به مرحله بعد صعود نکرده‌ایم و باید همین روند را ادامه بدهیم.

کرانچار در پاسخ به این سئوال که باتوجه به شرایط مرحله حذفی ترجیح می‌دهید به عنوان تیم اول صعود کنید یا تیم دوم، گفت: الان زود است که درباره صعود فکر کنیم. دو بازی سخت داشتیم و باید به بعضی از بازیکنان استراحت بدهیم. میانمار تیم خوبی است، اما ما هم بازیکنان جایگزین خوبی داریم. تلاش می‌کنیم که پیروز شویم و نتیجه مثبتی بگیریم. این چیزی است که به آن فکر می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران، تصریح کرد: ضمن اینکه بازی امروز عربستان و میانمار ممکن است تا حد زیادی سرنوشت گروه را مشخص کنند. در هر حال ما با انرژی مثبت و کامل به بازی آخر می‌رویم.

کرانچار در پاسخ به این سئوال که به نظر شما خطرناکترین تیم این تورنمنت کدام تیم است خاطرنشان کرد: ازبکستان از جمله تیم‌هایی است که همه را سورپرایز کرده است. تیم‌های آسیایی با یکدیگر زیاد بازی کرده‌اند. عربستان، کره جنوبی و ژاپن هم دیگر تیم‌های قدرتمند آسیا هستند.

منبع: فدراسیون فوتبال

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.