نگاهی به بازی های پیش روی پدیده نشان می دهد که تازه کار سخت یحیی شروع شده است. مردان پدیده اگر بتوانند از تقابل با پیکان - ذوب آهن – تراکتورسازی و پارس جنوبی در چهار هفته پیش رو حداقل 9امتیاز دیگر بگیرند کاری کرده اند کارستان.

9 امتیاز طلایی در جیب یحیی!

قدس آنلاین - جواد رستم زاده: بالانشینی در هفته های ابتدایی لیگ برتر بهترین اتفاقی است که برای تیم هایی به سان پدیده رخ می دهد. تیم هایی که با توجه به بنیه مالی – انسانی که در اختیار دارند در کوران رقابت ها دچار لغزش هایی می شوند و عقب می مانند فقط ابتدای فصل را فرصت دارند که گاوصندوق امتیازی شان را برای روز مبادا پر کنند.

داستان همین پدیده در فصل قبل بهترین درس عبرت برای همه تیم هاست. کسر 6 امتیاز و اختلافات اساسی هم باعث نشد تا تیم مهاجری سقوط کند. چرا؟ چون در بهار لیگ که تیم ها تازه در حال بیدار شدن هستند توشه زمستانی اش را جمع کرد و ماند. تیم گل محمدی هم روی همان ریل خوب پیش می ورد. 9 امتیاز شیرین در 4 بازی اول برای تیمی که هنوز تردیدهایی در مورد مسائل مالی اش وجود دارد از نان شب هم لازم تر بود. آن هم 6 امتیاز خارج از خانه و مقابل تیم هایی که بوی سقوط شان از همین حالا به هوا بلند شده است.پیروزی بر سپید رود و استقلال خوزستان 6 امتیازی بود.

نگاهی به بازی های پیش روی پدیده نشان می دهد که تازه کار سخت یحیی شروع شده است. مردان پدیده اگر بتوانند از تقابل با پیکان - ذوب آهن – تراکتورسازی و پارس جنوبی در چهار هفته پیش رو حداقل 9امتیاز دیگر بگیرند کاری کرده اند کارستان. رویارویی با متمولانی چون ذوب آهن و تراکتور زیرکی خاصی نیاز دارد.

زیرکی که البته در گل محمدی بارها دیده ایم و او نشان داده که با وجود ظاهر آرام و خونسردش خوب بلد است برای از پا درآوردن رقبا نقشه بکشد.یادمان نرود گل محمدی سابقه سرمربی گری هر دو تیم تراکتورسازی و ذوب آهن را در پرونده دارد و رموز رخنه به این تیم ها را خوب بلد است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.