محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی دیگر تمایلی به حفظ امتیاز تیم دسته اولی گسترش فولاد تبریز ندارد و به احتمال فراوان ظرف چند روز آینده امتیاز این باشگاه را به فروش می‌گذارد.

گسترش فولاد در آستانه واگذاری یا انحلال؟!

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین،منابع خبری نزدیک به مالک باشگاه تراکتورسازی اعلام کردند به احتمال فراوان ظرف چند روز آینده امتیاز باشگاه گسترش فولاد تبریز توسط زنوزی به شخصی دیگر واگذار خواهد شد تا وی تمام برنامه‌ریزی خود را معطوف به تراکتورسازی کند، البته وی همچنان به عنوان مالک در سایه باشگاه ماشین سازی تبریز هم فعالیت دارد اما برای این که مشکلات قانونی برای وی پیش نیاید وی امتیاز آن باشگاه را نیز به یکی از هولدینگ های زیر مجموعه خودش واگذار کرد تا این باشگاه مستقل شود.

اما درباره باشگاه دسته اولی گسترش فولاد تبریز شرایط کاملا متفاوت است، زنوزی دیگر تمایلی به هزینه برای این باشگاه ندارد، به همین دلیل به نزدیکانش اعلام کرده است مشتری برای خرید امتیاز این باشگاه وجود داشته باشد با رقمی پائین حاضرم امتیاز را واگذار کنم. حالا مشخص نیست چه گروهی اقدام به خرید امتیاز این تیم لیگ یکی کنند، آیا این سهمیه در فوتبال آذربایجان باقی خواهد ماند یا این که به کلی امتیاز این تیم از این استان خارج خواهد شد!

البته در کنار این مساله باید به این موضوع هم توجه داشت اگر گسترش فولاد تبریز تا قبل از هفته دوم رقابت های لیگ دسته یک اقدامی برای روشن شدن وضعیت خود نکند با حکم کمیته انضباطی این باشگاه از لیگ یک خارج و به دو دسته پائین تر سقوط خواهد کرد آن وقت باید منتظر شنیدن خبر انحلال این باشگاه باشیم تا خبر فروش امتیازش!

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.