اوج فاجعه زمانی است که وی در حضور بازیکنان گفته است:مدیران پیشین استقلال( افتخاری و توفیقی) به این شرط با من قرارداد بستند که من به عنوان دروازه بان اول تیم بازی کنم قرار نبود من نیمکت نشین باشم!

نیمکت نشین باشم در استقلال نمی‌مانم!

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، ماجرای قهر سید حسین حسینی از اردوی استقلال در بوشهر و عدم همراهی او در سفر تیم به تهران باعث شد خبرهای متعددی در ارتباط با او منتشر شود، اخباری که مسوولان استقلال با قاطعیت آنها را حاشیه‌ای و جعلی می‌خواندند اما با گذشت 24 ساعت از بازی استقلال برابر پارس جنوبی جم اخبار جدیدی در ارتباط با دروازه بان جوان استقلال منتشر می‌شود که نشان می‌دهد بر خلاف ادعای مدیران باشگاه استقلال حسینی به شدت از نیمکت نشینی ناراحت است!

برخی نزدیکان باشگاه استقلال از قول وی می گویند، حسینی که به شدت از نیمکت نشینی ناراحت بود، این مساله را در رخکتن تیم علنی کرد و مدعی شد اگر می دانست قرار است اینگونه با وی رفتار شود قطعا در استقلال نمی‌ماند، بلکه به سایر پیشنهادها پاسخ مثبت می‌داد!

اوج فاجعه زمانی است که وی در حضور بازیکنان گفته است:مدیران پیشین استقلال( افتخاری و توفیقی) به این شرط با من قرارداد بستند که من به عنوان دروازه بان اول تیم بازی کنم قرار نبود من نیمکت نشین باشم، اگر قرار است این رفتار با من تکرار شود همین امروز اعلام کنید تا من تصمیم قطعی بگیرم!

البته همان طور که پیش بینی می‌شد وینفرد شفر به این موضوع واکنش نشان داد و در جمع خبرنگاران اعلام کرد حسینی باید به این مساله توجه کند که تیم مهم است نه بازیکن و مربی، من به او علاقه دارم اما وی باید متوجه شود که سرمربی بهترین ها را برای قرار گرفتن در ترکیب تیم انتخاب می کند!

به نظر می آید وینفرد شفر همچنان این بازیکن را پشت خط ورود به ترکیب اصلی قرار دهد تا به این ترتیب او را تنبیه کند تا دیگر روی نظر سرمربی حرف نزد!

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.