رئیس کمیته عالی انقلابی یمن کمک مالی رژیم سعودی به ائتلاف آمریکایی مدعی مبارزه با تروریسم را نشان دهنده ادامه سیاست‌های مخرب این کشور در سوریه و یمن دانست.

انصار الله: کمک عربستان به ائتلاف آمریکایی تداوم سیاست‌های مخرب ریاض در سوریه و یمن است

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلابی یمن گفت که کمک عربستان به ائتلاف آمریکایی مدعی مبارزه با تروریسم نشان دهنده ادامه سیاست‌های مخرب این کشور در سوریه و یمن است و نشان می‌دهد که شبه نظامیان تروریست، ارتش جایگزین این رژیم هستند.

وی با یادآوری اعلام آمادگی عربستان برای اعزام نیرو به سوریه گفت: کمک مالی عربستان به ائتلاف آمریکایی به منزله کمک معنوی برای سرپوش گذاشتن بر شکست روحیه رهبران این رژیم است.

الحوثی افزود: کمک اعلام شده توسط عربستان بعد از اعلام آمادگی این کشور برای جنگیدن در سوریه، مایه مباهات این رژیم نخواهد بود، بلکه اعتراف به شکست در برابر ایران است.

حکومت سعودی روز گذشته اعلام کرد که ۱۰۰ میلیون دلار کمک به‌عنوان مشارکت در ائتلاف آمریکایی جهت برقراری ثبات در مناطقی در شمال شرقی سوریه، که از اشغال داعش آزاده شده است، تقدیم می‌کند.

رژیم  سعودی افزود که این مبلغ «بزرگ‌ترین مشارکت در مناطق آزادشده از اشغال داعش در سوریه است» و در راستای وعده‌ای است که «عادل الجبیر» وزیر خارجه این کشور در ۱۲ ژوئیه آن را در بروکسل مطرح کرده بود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.