قدس آنلاین: مراسم بزرگداشت ۲۶مرداد، سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن در شهرستان فریمان برگزار شد.

مراسم سالروز بازگشت آزادگان در فریمان برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، به مناسبت ۲۶ مرداد، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، مراسم بزرگداشتی با حضور آزادگان سرافراز فریمانی پنج شنبه ۲۵ مرداد با حضور  حجت الاسلام حسین ایزدی امام جمعه، سرهنگ پاسدار حسین شمس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، و دیگر مسئولان نظامی و انتظامی این شهرستان در تالار لاله برگزار شد.

قاسم رحیم زاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فریمان ضمن خیر مقدم به آزادگان شهرستان آزادگان را اسو صبر دانست و گفت: آزادگان، یادگاران شرف و آزادگی میهن اسلامی هستند که چون گذشته با صبر، شجاعت و خدمت خالصانه و بی شائبه به ملت شهید پرور مان برای پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند.

حجت الاسلام ایزدی امام جمعه سپس با تبریک۲۶ مرداد ادامه داد: اکنون به یمن جانفشانی و پایداری  شما عزیزان و به برکت رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظلله العالی) که خود در خط مقدم جانبازی و آزادگی چون خورشیدی می درخشند کشور عزیز ما گردنه های سخت و پرپیچ خم بسیاری را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و امروز نیز از حربه های اقتصادی نیز با موفقیت میگذرد.

وی خاطر نشان ساخت: شما آزادگان عزیز با کوله باری از تجربه های معنوی و علمی، الگویی برای نسل های آینده ما و چراغ راهی برای بیداری ملل مظلوم می باشید.

امام جمعه فریمان تصریح کرد: مرحوم حجت الاسلام ابوترابی با رهنمود های ارزنده در دوران اسارت، آزادگان در دوران غربت و اسارت همچون پروانه ای گرد شمع وجودش حلقه زده بودندف  سرور آزادگی و شرف و انسانیت بودند.

وی در پایان افزود: شما آزادگان عزیز تا سر حد شهادت رفته اید و ذره ای از میثاق و تعهدتان به امام و رهبری را فراموش نکردید من برای همه شما آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

 در پایان مراسم با اهدای جوایزی توسط امام جمعه و رئیس بنیاد و دیگر مسئولان به آزادگان فریمانی از آنان تجلیل به عمل آمد.

منبع: ایثار

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.