اولین همایش بین المللی توسعه همکاری های علمی و منطقه ای علوم صنایع غذایی و کشاورزی دوم شهریور ماه سال جاری در موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی برگزار می شود.

همایش بین المللی توسعه همکاری های علمی و منطقه ای علوم صنایع غذایی و کشاورزی

به گزارش روابط عمومی مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی،  هدف از برگزاری این همایش بین المللی ارتقاء همکاری های علمی و فناوری در حوزه علوم صنایع غذایی و کشاورزی با کشورهای همسایه می باشد.

این گزارش می افزاید: این همایش با مشارکت فعالان علمی کشور عراق و سوریه در 2 شهریورماه 1397 با مشارکت اساتید و پژوهشگران برجسته دانشگاه های کشور در شهر مقدس مشهد برگزار می شود.

محورهای علمی این همایش در بخش صنایع غذایی شامل شیمی مواد غذایی، میکروبیولوژی، کنترل کیفی، مهندسی صنایع غذایی، مهندسی فرآوری ، بسته بندی، زیست فناوری، غذاداروها و غذاهای فراسودمند، فناوری نانو در صنایع غذایی، ماشین آلات فراوری مواد غذایی، افزودنی های، آلاینده ها و سموم، واردات و صادرات محصولات غذایی و کشاورزی، کنترل کیفیت مواد خام، استانداردها و مقررات موادغذایی و کدکس غذا و سیستم های بازرسی بین المللی می باشد.

همچنین آبخیزداری و مدیریت منابع آب و خاک، آبیاری و زهکشی، بیوتکنولوژی کشاورزی، پدافند غیرعامل و امنیت زیستی، توسعه روستایی، تولیدات گیاهی و اگرواکولوژیک، جنگل و مرتع و بیابان، حشره شناسی کشاورزی، زراعت و اصلاح نباتات، شناسایی و مبارزه با علفهای هرز، علوم باغبانی و فضای سبز، علوم تکنولوژی نهال و بذر، علوم دام و دامپزشکی، علوم زیست شناسی، علوم شیلات و آبزیان، فناوری های نوین در کشاورزی و سایر موارد مرتبط محورهای علمی این همایش در بخش کشاورزی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.