قدس انلاین : رئیس شاخه جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: اعتبارات حوزه جوانان هلال‌احمر ۳۰ درصد افزایش می‌یابد.

اعتبارات حوزه جوانان هلال‌احمر ۳۰ درصد افزایش می‌یابد
شهاب الدین صابونچی از اعتبار 15 میلیارد تومانی برای جوانان هلال احمر در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: در سال جاری این اعتبار، افزایش 30 درصدی خواهد داشت.  در سال جاری ‌افزایش دوبرابری اردوها را داشته‌ایم و امسال شاهد برگزاری نخستین اردوی کانون‌های روستایی به میزبانی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی هستیم که 20 مرحله  اردو در سراسر کشور برگزار شده است. 

وی ادامه داد: امسال 10 هزار نفر از جوانان کل کشور به اردوهای نشاط و امید اعزام می‌شوند که در اوایل شهریور شاهد حضور 500 دانش‌آموز زلزله‌زده کرمانشاه در بخش دختران و پسران به میزبانی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خواهیم بود.

رئیس جوانان جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: در حال حاضر 500 هزار عضو جوان در سایت هلال احمر ثبت نام کرده‌اند این در حالی است که این تعداد از اعضا، فعالیت‌های لازم را در سازمان ندارند و در کل کشور هفده هزار کانون وجود دارد.

وی اظهار کرد: کمبود بودجه و منابع در جمعیت و در بخش جوانان وجود دارد که دو رویکرد مدنظر است؛ از سویی سعی بر تامین منابع بیرون از جمعیت هلال احمر را داریم و امکان هم‌افزایی وجود دارد و همچنین کمک از دیگر واحدهای موجود در جمعیت را نیز در دستور کار داریم تا بتوانیم بخشی  از کمبودها را برطرف کنیم.

وی با اشاره به کمپین نذر آب گفت: براساس ارزیابی‌ها این طرح را از سیستان بلوچستان شروع کردیم و دیگر استان‌ها نیز شامل این طرح می‌شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.