رئیس کمیته بنادر و صنایع دریایی و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامیضمن بازدید از اسکله های صیادی کنارک از نزدیک با اعضای شورای شهر کنارک دیدار و بر ایجاد زیرساخت‌های ایمنی در اسکله‌های صیادی با توجه به ترافیک قابل ملاحظه لنج‌ها و قایق‌ها تأکید نمود.

حضور رئیس کمیته بنادر و صنایع دریایی مجلس در منزل ملوانان نجات یافته از چنگال دزدان دریایی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریا نوردی سیستان و بلوچستان، حسین هاشمی تختی ضمن بازدید از اسکله های صیادی کنارک از نزدیک با اعضای شورای شهر کنارک دیدار و بر ایجاد زیرساخت‌های ایمنی در اسکله‌های صیادی با توجه به ترافیک قابل ملاحظه لنج‌ها و قایق‌ها تأکید کرد.

رئیس کمیته بنادر و صنایع دریایی و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مسؤولان بخش‌های دریایی کشور می‌بایست رسیدگی به مشکلات، موضوعات بیمه‌ای و تسهیل در فرآیند های دریانوردان باشد. در همین راستا وی به جهت پیگیری مشکلات و دلجویی از دریانوردان آزاد شده از چنگال دزدان دریایی سومالی با سرکشی به منازل ۲ تن از این رهاشدگان از نزدیک در جریان آزادسازی، مشکلات و موانع آنان قرار گرفت

در پایان خانواده های صیادان از حضور و دلجویی رئیس کمیته بنادر و صنایع دریایی تشکر و قدردانی نموده و این اقدام شایسته را امری کم نظیر دانستند.

حسین هاشمی تختی ضمن بازدید از اسکله‌های صیادی کنارک از نزدیک با اعضای شورای شهر کنارک دیدار و بر ایجاد زیرساخت های ایمنی در اسکله‌های صیادی با توجه به ترافیک قابل ملاحظه لنج ها و قایق ها تأکید نمود.

وی به جهت ارتقای بخش صیادی بعنوان یکی از فاکتورهای اصلی تجارت و اشتغال شهر کنارک خواستار طراحی و توسعه نوین اسکله های مذکور گردید.

اتصال چابهار  به شبکه حمل و نقل ریلی مهم‌ترین فاکتور کاهش بهای تمام شده کالا

هاشمی در ادامه بازدید یک روزه از قطعه اول پروژه احداث راه آهن چابهار-ایرانشهر-زاهدان بعنوان یکی از زیرساخت های اصلی توسعه محور شرق کشور گفت: ایجاد دسترسی های ریلی در بنادر و اتصال آن به شبکه حمل و نقل ریلی کشور از مهمترین فاکتورهای کاهش بهای تمام شده کالا و ایجاد مزیت رقابتی؛ حائز اهمیت بوده، که سرمایه گذاری دولت همراه با ایجاد مشوق‌های بخش خصوصی بمنظور ورود و تکمیل کننده این حوزه ضرورت دارد.

 هاشمی تختی تسریع در تکمیل طرح های توسعه‌ای پسکرانه بندری؛ متناسب با رشد و جهش احداث و تجهیز طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار را امری ضروری دانست.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.