سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز گفت: احداث شهرک صنعتی نجم‌آباد دو شهرستان نظرآباد در وسعت هزار و ۵۰۰هکتار در حال اجراست.

فاز دوم شهرک صنعتی نجم‌آباد در حال احداث است/پیش بینی ایجاد اشتغال برای ۵هزار نفر

محمد امین فرشی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین  با بیان اینکه ۴ شهرک صنعتی در استان البرز در حال واگذاری است، اظهار کرد:علاقه‌مندان زیادی برای خرید اراضی صنعتی در نظرآباد اعلام حضور کرده اند و باید از ظرفیت افراد سرمایه‌گذار استفاده ببریم.

فرشی با بیان اینکه۲۸۴ قرارداد در شهرک صنعتی نظرآباد منعقدشده است که بالغ‌ بر پنج هزار نفر شغل ایجاد می‌کند، ادامه داد: برای افزایش اشتغال‌زایی نیازمند افزایش امکانات هستیم.

وی با تأکید بر اهمیت راه‌اندازی تصفیه‌خانه‌ها در شهرک‌های صنعتی گفت: سعی داریم از کمک‌های فنی اعتباری برای تسریع پروژه عملیاتی تصفیه‌خانه‌ها در این مناطق استفاده کنیم.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز بابیان اینکه ۵۵ واحد صنعتی نظرآباد غیرفعال است، اظهار کرد: ۹۴ واحد صنعتی فعال در این شهرک  فعالیت دارند که تلاش می‌کنیم این تعداد را در سال جاری به ۱۰۰ واحد برسانیم، ضمن اینکه در سال جاری هزار و ۱۹۲ نفر اشتغالزایی در شهرک صنعتی نظرآباد داشته‌ایم.

فرشی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی البرز در کنار تمام دستگاه‌ها در استان در ایجاد اشتغال، تلاش مضاعف دارد و در این راستا عمده فعالیت ما اشتغال جوانان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.