عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای چاپ و توزیع کتاب یک نویسنده صهیونیستی تذکر کتبی داد.

تذکر نماینده مشهد در مجلس به وزیر ارشاد/ توزیع کتاب یک نویسنده صهیونیستی در ایران !

حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر در این تذکر کتبی  خطاب به دکتر صالحی با تاکید بر لزوم بازنگری وزارتخانه وی در صدور مجوز کتب تدوین شده نویسندگان صهیونیستی با محور فرهنگ و تمدن منحط غرب آورده است: در ادامه برنامه نفوذ برای قتل عام فرهنگی، چندی پیش کتابی ازیک نویسنده اسرائیلی؛ که همه باورهای دینی و مقدسات بشر را نتیجه اوهام می خواند؛ با مجوز وزارت ارشاد دولت فعلی، از طریق چند انتشارات بد سابقه، چاپ و در کتابفروشی های سراسر کشور توزیع شده است..

وی افزوده است: کتاب انسان خردمند نوشته یو وال نوح هراری با ترجمه نیک کرگین، نویسنده اسرائیلی، اوایل امسال به بازار آمد و تبلیغات فراوان مجازی برای این کتاب، حتی چاپ آن را به چاپ سیزدهم نیز رسانده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که هراری تاریخ دان صهیونیست و دانش آموخته دانشگاه عبری بیت المقدس و آکسفورد و اکنون نیز ساکن سرزمین های اشغالی و مشغول تدریس در همان دانشگاه در بیت المقدس است افزوده است:در این کتاب نویسنده صهیونیستی آن روایتی مخدوش و ملحدانه از تاریخ تمدن بشر با محور غرب ارائه می دهد.

پژمانفر در این متن تذکر کتبی از هیئت رئیسه مجلس خواسته است برابر آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، این تذکربه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ و خلاصه آن در جلسه علنی مجلس قرائت شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.