رئیس شورای اسلامی استان البرز اساسی‎‌ترین چالش شهرداری‌های این استان را عدم وجود درآمد پایدار عنوان کرد و گفت: بخش اعظمی از شوراها و شهرداری‌های البرز با این چالش دست وپنجه نرم می‌کنند.

درآمد پایدار اساسی ترین چالش شهرداری ها در البرز است

نادر ایزدبین در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: باتوجه به شرایط موجود شهرداری ها ممکن است گاهی در پرداخت های جاری نیز با مشکل روبرو شوند و بهتر است هرچه سریع تر با ایجاد سازوکار مناسب زمینه ورود بخش خصوصی به حوزه های مختلف فراهم شود.

وی اتحاد و همدلی را یکی از نقاط قوت میان شوراهای مختلف در البرز دانست و گفت: باتوجه به گذشت حدود یک سال از فعالیت شورای پنجم، تمامی مسئولین و مدیران استانی در تلاش هستند تا تعامل خوبی میان اعضای شورای شهر، بخش و روستاها برقرار شود.

رئیس شورای اسلامی استان البرز به فعالیت های این شورا جهت افزایش کیفیت و بهره وری شوراها و شهرداری های استان اشاره کرد و گفت: همواره در تلاش هستیم تا با برگزاری کلاس های آموزشی نقش مفیدی را جهت بهبود کیفیت فعالیت شوراها ایفا کنیم.

ایزدبین تصریح کرد: از آنجا که شوراها در قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون در شهر، بخش و روستا دخیل هستند امیدواریم برگزاری این دست کلاس‌های آموزشی برای حفظ وحدت میان مسؤولین مفید واقع شود.

نواقص موجود در شوراهای اسلامی برطرف می‌شود

وی به نقش پررنگ شورای اسلامی استان در خصوص رفع نواقص شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم تا همواره با برگزاری ماهانه جلسات با مسئولین و مدیران استانی به پیگیری مشکلات شوراهای شهر و روستا در سطح استان بپردازیم.

رئیس شورای اسلامی استان البرز مقابله با بی عدالتی در پروژه های عمرانی را یکی از مهم ترین وظایف این شورا دانست و تاکید کرد: ضمن جلوگیری از بی عدالتی در برنامه ریزی و اجرای پروژه های عمرانی تلاش می کنیم تا بودجه های ملی به صورت عادلانه و منطقی تقسیم شود.

ایزدبین ادامه داد: بدون شک با قاطعیت در پی انجام اصلی ترین وظایف خود هستیم و امیدواریم تا وحدت همگانی میان شوراهای شهر و روستا جهت بهبود کیفیت کاری آن‌ها ایجاد شود.

وی با اشاره به مهم ترین برنامه‌های عمرانی تا پایان سال جاری گفت: باتوجه به افزایش ترافیک می بایست رفع مشکلات مردم را در اولویت قرار داد از همین رو پیگیری پروژه همت و متروی کرج را می توان از اهم فعالیت های عمرانی تا پایان سال جاری دانست.

رئیس شورای اسلامی استان البرز در پایان تصریح کرد: تمامی اعضای شورای اسلامی در شهر و روستا در تلاش هستند تا جهت توسعه استان در زمینه‌های مختلف گامی محکم برداشته شود و امیدواریم مردم نیز با صبوری مدیران شهری را در این راستا حمایت کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.