محمد جواد جمالی اظهار داشت: تشکیل گروه اقدام آمریکا علیه ایران، بدین معنی است که آمریکایی‌ها با این اقدامات نه تنها در پی تغییر رفتار بلکه در پی تغییر نظام جمهوری اسلامی هستند. زمانی که دولتمردان آمریکایی در گروه مشخصی بر روی تجمیع و مدیریت تحریم‌ها و اقدامات علیه ایران متمرکز می‌شوند بدیهی است که تخصصی‌تر برنامه‌ریزی خواهند کرد و این هوشیاری صد چندان مسئولان را می‌طلبد.

تشکیل گروه اقدام ایران، پیاده‌سازی جنگ روانی همزمان با جنگ اقتصادی است

محمد جواد جمالی نوبندگانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی «قدس آنلاین» درباره پروژه جدید وزرات خارجه آمریکا با نام «گروه اقدام ایران» برای تجمیع مدیریت طراحی و اجرای راهبردهای ضد ایرانی، اظهار داشت: آمریکایی‌ها مدت‌هاست که فشارهای خود را بر جمهوری اسلامی به کار گرفته‌اند و تشکیل کارگروه‌های این چنینی بدین معنی است که آنها با این اقدامات نه تنها در پی تغییر رفتار بلکه در پی تغییر نظام جمهوری اسلامی هستند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: شاهدید که وزارت خزانه‌داری آمریکا حتی اتاق جنگ علیه ایران تشکیل داده است و این اقدام به ریاست فردی صورت می‌گیرد که از مشاوران و نزدیکان جان بولتون است، همانطور که می‌دانید خود جان بولتون از افراطیون نزدیک به ترامپ و صهیونیست‌ها محسوب می‌شود.

دبیر کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس ادامه داد: تشکیل گروه اقدام آمریکا علیه ایران، پیام هشداری برای مقامات جمهوری اسلامی است که هوشیارانه در برابر این اقدامات برنامه ریزی و عمل کنند. این اقدامات آمریکا در واقع پیاده‌سازی جنگ روانی همزمان با جنگ اقتصادی است، چنانچه می‌بینیم که علاوه بر اقداماتی در راستای اخلال در بازار اقتصادی، در صددند که جنگ روانی را علیه کشور در شبکه‌های مجازی و رسانه‌های معاند به راه بیندازند.

جمالی گفت: مسئولان باید برنامه مشخصی برای مقابله با چنین اقدامات آمریکا داشته باشند و طبق فرموده رهبری در برهه  کنونی هم‌افزایی قوای مختلف ضروری است. زمانی که دولتمردان آمریکایی در گروه مشخصی بر روی تجمیع و مدیریت تحریم‌ها و اقدامات علیه ایران متمرکز می‌شوند بدیهی است که تخصصی‌تر برنامه‌ریزی و عمل خواهند کرد و این هوشیاری صد چندان مسئولان را می‌طلبد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.