در حالی که این سارقان فقط زمان کوتاهی داخل مغازه بودند، توانستند با ۲۰ گوشی آیفون، یک آیپد و دو McBook Pro از مغازه فرار کنند، دستگاه‌های دزدیده شده از این اپل استور روی هم رفته بیش از ۲۰ هزار دلار ارزش داشتند.

۲۰ گوشی آیفون در یکی از اپل استورهای کالیفرنیا به سرقت رفت

به گزارش قدس آنلاین،ماه گذشته بود که ویدئوهای منتشر شده از یک اپل استور در Fresnoنشان دادند که چهار سارق بدون هیچگونه درگیری ۲۶ دستگاه اپل را که ارزش آن‌ها ۲۷ هزار دلار می‌شد به سرقت بردند. سه‌شنبه هفته گذشته، تاریخ دوباره تکرار شد و همین اتفاق در اپل استور گالری رزویل روی داد. همانند ماه گذشته، سارقان کار کثیف خود را جلوی چشمان مشتریان انجام دادند.

در حالی که این سارقان فقط زمان کوتاهی داخل مغازه بودند، توانستند با ۲۰ گوشی آیفون، یک آیپد و دو McBook Pro از مغازه فرار کنند. دستگاه‌های دزدیده شده از این اپل استور روی هم رفته بیش از ۲۰ هزار دلار ارزش داشتند. اداره پلیس رزویل این رویداد در اپل استور کالیفرنیا را تأیید و اعلام کرده است که چهار سارق دستگاه‌های اپل از این مغازه تحت تعقیب هستند. دستگاه‌های دزدیده شده از این Apple Store، دستگاه‌هایی بوده‌اند که برای امتحان کردن مشتریان روی میزها قرار داده شده بودند.

خریدارانی که در این مغازه حضور داشتند، با گوشی‌های خود از این چهار سارق عکس گرفته‌اند اما هیچ تلاشی برای متوقف کردن آن‌ها نداشتند. این مشتریان موفق شده‌اند از دو سارق این مغازه عکس بگیرند و پلیس رزویل با همین تصاویر در پی دستگیری آن‌ها است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.