پلیس آمریکا جوان ۱۶ ساله‌ای را که مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نکرده بود با خودرو زیر گرفت.

فیلم| زیر گرفتن جوان ۱۶ ساله توسط پلیس آمریکا

به گزارش قدس آنلاین، تصاویر برخورد خشونت بارپلیس آمریکا با یک نوجوان در ساکرامنتو بار دیگر جنجال آفرین شد.

اداره پلیس ساکرامنتو روز جمعه تصاویری از دوربین نصب شده روی لباس نیروها و دوربین نصب شده روی خودروی پلیس خود را منتشر کرد که در آن افسر پلیس نوجوانی را که سعی می‌کند با دوچرخه خود از دست آنان فرار کند، با خودرو زیر می‌گیرد؛ این اتفاق زمانی روی داد که پلیس وی را به دلیل نصب نبودن تجهیزات روشنایی لازم روی دوچرخه‌اش متوقف کرده بود. 

در این ویدئو مشاهده می‌شود که افسر پلیس تلاش می‌کند این نوجوان را که قصد فرار دارد، متوقف کند. تصاویر دوربین بعدی نیز نشان می‌دهد که خودروی گشتی پلیس در خیابان خالی شتاب می‌گیرد و با پیچیدن به چپ و کوبیدن به بدن نوجوان در حال فرار، وی را به گوشه‌ای پرتاب می‌کند. 

به گفته رسانه‌های محلی، این نوجوان شانزده ساله که نامش دانیل بود، بارها با فریاد و التماس از افسران پلیس عذرخواهی و ابراز پشیمانی می‌کند و افسران پلیس تلاش در زدن دستبند به وی را دارند. در این تصاویر صدای یکی دیگر از افسران نیز شنیده می‌شود که از این نوجوان می‌پرسد کجای بدنش درد می‌کند.

پلیس اعلام کرده است افسران پلیس با از دست دادن کنترل خودروی گشتی خود سبب این حادثه شده اند. به ادعای اداره پلیس این شهر، سرعت نیروهای گشتی پلیس فقط دو مایل بیشتر از محدوده سرعت ۲۵ مایل در ساعت برای مناطق مسکونی در حال رانندگی بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.