اصفهان- جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از برگزاری اولین آزمون ادواری فنی حرفه ای کارکنان وظیفه سپاه صاحب الزمان(عج) در سال جاری خبر داد.

برگزاری اولین آزمون ادواری فنی حرفه ای در سپاه اصفهان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان(ع) استان اصفهان،  سردار مجتبی فداءاظهار کرد: اولین دوره آزمون های مهارت آموزی فنی حرفه ای کارکنان وظیفه سپاه صاحب الزمان(عج) در سال ۹۷ در راستای مطلوب سازی زمان خدمت سربازی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و همچنین تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سربازان در طول دوره‌ی خدمت سربازی نسبت به مهارت آموزی با آموزش حداقل یکی از مهارت های زندگی و فنی اقدام کنند، برگزار شد.
وی افزود: در سال گذشته نیز طی سه مرحله آزمون های ادواری برگزار شد و به ۱۷۵ نفر از بین شرکت کنندگان که نمره قبولی کسب کردند گواهینامه های فنی حرفه ای اهدا شد.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: امروز اولین دوره آزمون های ادواری سال ۱۳۹۷ در سه حوزه امتحانی در اصفهان از جمله ستاد سپاه صاحب الزمان(عج)، مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین(ع) و گروه موشکی ۱۵ خرداد برگزار شد و سایر حوزه های امتحانی نیز در شهرستان ها بود که با همکاری و مشارکت و مساعدت سازمان فنی حرفه ای در دو طیف در حال اجرا است.
وی افزود: طیف اول نیرو هایی هستند که مهارت های لازم را دارند که پس از شرکت در آزمون های علمی و عملی مدرک فنی حرفه ایی را دریافت می کنند و طیف دیگر نیرو هایی که مهارت خاصی ندارند و پس از ثبت نام بر اساس علاقمندی با تجهیز محیط های کارگاهی در دوره های آموزشی شرکت خواهند کرد.
سردار فداء خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری آزمون ادواری، ارزیابی و بررسی میزان مهارت سربازان در رشته هایی است که آنها جهت مهارت آموزی اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.