مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، انقلاب اسلامی را معجزه قرن بیستم و امام خمینی (ره) را رهبر موفق این قرن دانست.

انقلاب اسلامی معجزه قرن بیستم است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت‌الاسلام یدالله غلامی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: امروز قدرت دفاعی ایران بر کسی پوشیده نیست و استکبار جهانی نیز بدنبال مهار قدرت انقلاب اسلامی است.

وی تأکید کرد: استکبار قصد داشت با برجام این مسأله را القا کند که ایران قدرت منطقه نیست درحالیکه نفوذ منطقه‌ای‌مان هرروز بیشتر می‌شود.

غلامی با اشاره به اینکه مرز سیاسی ایران فراتر از مرزهای جغرافیایی رفته است، گفت: امروزه مرز سیاسی‌مان عراق، سوریه، لبنان، یمن و غزه است.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه دشمنان بدنبال نارضایی مردم در بستر مشکلات اقتصادی هستند تا در بستر این نارضایتی به اهداف شان برسند، تأکید کرد: سوء مدیریت‌ها موجب شد تا به این مسأله دامن زده شود.

وی با اعلام اینکه درآمد کشور بیشتر از هزینه‌هاست و مشکل تأمین منابع مالی نداریم، خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، مشکلات کشور بر گردن تحریم‌ها نبوده و ناشی از سوء مدیریت‌هاست.

رسانه‌ها امید را در جامعه زنده نگاه دارند

همچنین معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران یکی از نقش های مهم سپاه را محرومیت زدایی دانست و گفت: رسانه ها باید با انعکاس فعالیت‌ها، امید را در جامعه زده نگاه دارند.

سرهنگ جواد بخشی با اشاره به اینکه آمریکا طی چهار دهه اخیر اُبهتش را در منطقه از دست داده است، اضافه کرد: استکبار جهانی تا قدرت از دست رفته‌اش را احیا نکند، از منطقه نمی‌رود و هدف اصلی اش ایران اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران در رابطه با نقش سپاه در پاسداری از مرزهای کشور گفت: پاسداران انقلاب اسلامی در شرایط سخت جغرافیایی از مرزهای کشورمان صیانت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند تا خدشه‌ای به مرز و بوم مان وارد شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.