۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
کد خبر: 615595

این هفته هم Galaxy Note ۹ محبوبیت خاصی در میان کاربران گوشی‌های هوشمند پیدا کرده و خود را به رتبه اول پرطرفدارترین گوشی‌های جهان در هفته گذشته رسانده است.

Galaxy Note ۹ پرطرفدارترین گوشی‌های جهان شد

به گزارش قدس آنلاین، سامسونگ ۱۹ مرداد Galaxy Note ۹ را به عنوان پرچمدار جدید خود در شهر نیویورک معرفی کرد و در همان هفته بود که موفق شد در میان برندهای چینی محبوبیت خود را به دست آورد و در میان ۱۰ گوشی پرطرفدار جهان قرار گیرد اما این پایان کار برای محبوبیت این گوشی توانا و به روز نبوده و توانسته است جای یک گوشی چینی را در صدر جدول پرطرفدارترین گوشی‌های جهانبگیرد.

در بالاترین رتبه‌های جدول محبوبترین گوشی‌های جهان در هفته گذشته دو برند چینی دیده می‌شود اما این سامسونگ کره‌ای است که رقیبان خود را تا به اینجای کار شکست داده است. Galaxy Note ۹ که هفته گذشته در رده دوم پرطرفدارترین گوشی‌های جهان بود، این هفته بالاتر از گوشی رده دوم این جدول یعنی Redmi Mi A۲ شیائومی قرار گرفته است.در رتبه سوم این جدول هم گوشی هوآوی مدل nova ۳i دیده می‌شود که می‌توان گفت کسی انتظار این را نداشت که این گوشی تا این مقدار به فروش برسد اما nova ۳i به پرفروشترین گوشی سایت آمازون تبدیل شد.

در میانه جدول گوشی‌های کمپانی‌های کره‌ای و چینی با هم رقابت دارند و در بین آن‌ها گوشی‌های سری J سامسونگ هم دیده می‌شوند.

در رده‌های پایین جدول هم یک گوشی تازه وارد به بازار جهان دیده می‌شود. گوشی جدید شرکت موتورولا، P۳۰ در بین پرطرفدارترین گوشی‌های هفته گذشته جهان در رده هشتم قرار گرفته است. پایین‌تر از این گوشی، گوشی Honor Play هوآوی در رده نهم قرار گرفته است و در بین این گوشی‌ها، Galaxy S۸ سامسونگ در رتبه آخر قرار گرفته است. بدین ترتیب دو گوشی از نسل‌های متفاوت سامسونگ، رده‌های اول و آخر این گوشی را از آن خود کرده‌اند.

برای دیدن رده‌بندی پرطرفدارترین گوشی‌های جهان در هفته گذشته جدول زیر را مشاهده کنید:

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.