پیشکسوت فوتبال ایران گفت:ایران اگر بخواهد در مرحله بعدی با کره یا مالزی بازی کند مطمئنا با این سبک شکست خواهد خورد.

پیروانی:با این سبک با کره بازی کنیم قطعا شکست خواهیم خورد

به گزارش قدس آنلاین، غلامحسین پیروانی در خصوص بازی  ایران و میانمار اظهار داشت: از بازی تیم راضی نیستم. خیلی ضعیف بازی کردیم. از آن طرف عربستان هم می‌خواست ببازد تا شرایطش بهتر شود. من فکر کنم اگر با این سبک بخواهم به مرحله بعد برویم حتما حذف خواهیم شد. ما برای اینکه قهرمان شویم باید همه تیم‌ها را شکست دهیم و برایمان مهم نباشد با چه تیمی بازی کنیم.

وی در ادامه گفت: فاصله خط دفاع و حمله بسیار زیاد بود. یک پاس درست به هم ندادیم. تیم میانمار موقعیت‌های زیادی داشت که از شانس ما فقط دو گل زد. به نظرم کرانچار باید فکری کند و به فکر این باشد تا با قدرت در مرحله بعدی ظاهر شود. بازیکنان هیچ میل و انگیزه برای بردن نداشتند. متاسفانه این اتفاق خوبی نیست و نباید بازیکنان تیم ملی از حالا بی‌انگیزگی را یاد بگیرند.

غلامحسین پیروانی در پایان تاکید کرد:ایران اگر بخواهد در مرحله بعدی با کره یا مالزی بازی کند مطمئنا با این سبک شکست خواهد خورد. بازیکنان باید با انگیزه به میدان بروند چرا که در بازی با میانمار فعل خواستن را درست صرف نکردند و یک موقعیت صد در صد هم نداشتند.ان‌شاالله بتوانیم نتایج خوبی در ادامه کسب کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.