حمید استیلی به انتقادات از عملکرد تیم ملی امید در دیدار با میانمار پاسخ داد و از شرایط تیمش پیش از دیدار با کره جنوبی گفت.

استیلی:قبول دارم شأن فوتبال ما شکست مقابل میانمار نیست/ روحیه تیم نباید تضعیف شود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال امید کشورمان در مورد اتفاقات روز گذشته و شکست مقابل میانمار و انتقاداتی که از سوی منتقدان و مربیان مطرح شده است، گفت: "من و کادر فنی انتقادات را به جان می‌خریم اما فراموش نکنید در دوره قبل تیم امید ما قبل از شروع رسمی مسابقات و برگزاری افتتاحیه در همین مرحله حذف شده بود اما ما امسال به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کردیم."

وی افزود: "در بازی با میانمار دوست داشتیم مسیر ما تا صعود به مرحله نیمه نهایی آسان‌تر شود. من با توجه به سالها حضورم در فوتبال و اینکه مدت زیادی در تیم ملی و پرسپولیس بودم به خوبی می‌دانم مردم ما به فوتبال هجومی علاقه‌مند هستند اما یک سوال از مربیانی که انتقاد می‌کنند می‌پرسم، اگر آنها جای ما بودند و در این وضعیت قرار داشتند آیا ترجیح می‌دادند با کره جنوبی بازی کنند یا اینکه مسیر ساده‌تری داشته باشند و خیلی راحت تر به جمع ۴ تیم برسند؟ "

مدیر تیم امید یادآور شد: "کره جنوبی برای بالا بردن آمار مدال‌هایش روی فوتبال هم حساب کرده به همین خاطر از بازیکنان زیر ۲۳ سال و ۳ سهمیه بالای ۲۳ سال خود استفاده می‌کند که ستاره تاتنهام هم جزء این نفرات است. آنها به دنبال کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی هستند و آیا در این شرایط هم مربیان ترجیح می‌دادند به جای بنگلادش و مالزی با کره جنوبی روبرو شوند؟ "

وی افزود: "از افرادی که انتقاد می کنند درخواست می‌کنم فراموش نکنند که ما برای اولین بار از تیم زیر ۲۱ سالمان در این مسابقات استفاده کردیم و تنها تیمی هستیم که واقعاً بازیکنانمان در این رده سنی هستند. بازیکنان ما در رده سنی ۱۸- ۱۹ و ۲۱ سال هستند و حداقل تا روز پنجشنبه و بازی حساس با کره جنوبی از تیم حمایت کنند و روحیه این جوانان که آینده فوتبال ما متعلق به آنها است را تضعیف نکنند. مطمئن باشید این بازیکنان ستاره فوتبال ما خواهند شد."

مدیر تیم امید خاطرنشان کرد:  "در زمان کوتاهی که کارمان را آغاز کردیم این تیم بهترین نظم را داشته و بدون حاشیه به کار خود ادامه داده است حتی سعی کردیم با انتخاب نفرات زیر ۲۱ سال کمترین فشار را به تیم‌های لیگ برتری بیاوریم و از بروز اختلافات بکاهیم. قبول دارم شأن فوتبال ما شکست مقابل میانمار نیست اما این بازیکنان ما پتانسیل بسیار زیادی دارند و همانطور که توانستند مقابل تیم عراق که از بازیکنان بزرگسال استفاده می‌کرد عملکرد خوبی داشته باشد  در مقابل کره جنوبی هم که از ستاره‌های خود استفاده می‌کند بهترین نمایش را داشته باشند."

استیلی در پایان صحبت‌های خود تأکید کرد: "دوستان، همکاران و منتقدان عزیز؛ به وضعیت این جوانان نگاه کنید. ما توانستیم به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود کنیم و تنها تیمی هستیم که با نفرات زیر ۲۱ سال آمدیم. مگر همین تیم مقابل کره شمالی بد کار کرد؟ باز هم می‌گویم به همه مردم ایران که عاشقانه تیم خود را دوست دارد و همیشه برای موفقیت جوانانشان دعا کردند می‌گویم با همه وجود به مصاف کره جنوبی می‌رویم و در این مسابقه از جان مایه می‌گذاریم."

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.