مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان تابستان دفاتر نذورات آستان قدس در تمامی استانهای کشور راه اندازی خواهد شد.

دفاتر نذورات آستان قدس در تمام استانها راه اندازی می شود

به گزارش قدس انلاین، علیرضا اسماعیل‌زاده گفت: همزمان با دهه کرامت رضوی کار راه اندازی دفاتر نذورات در استان‌های مختلف شروع شده و تاکنون استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، گلستان، مازندران، تهران، البرز، سمنان، قم، قزوین، زنجان، همدان، کرمان و یزد به سامانه جامع نذورات کل آستان قدس رضوی متصل شده‌اند.

وی افزود: برای اولین بار دفاتر رسمی نذورات آستان قدس رضوی در ۱۴ استان کشور ایجاد شده است و تلاش داریم تا پایان تابستان این دفاتر در همه استان‌های کشور راه اندازی شود.

مدیر کل نذورات آستان قدس ادامه داد:این دفاتر نمایندگی به صورت آنلاین به سامانه جامع نذورات کل  آستان قدس متصل هستند وبا اعزام نمایندگان و کارشناسان علاوه بر آموزش حضوری کار با سامانه جامع نذورات کل به متصدیان این دفاتر، این سامانه در این ۱۴ استان نصب و به صورت نهایی مستقر شد.

وی گفت: با ایجاد دفاتر نذورات آستان قدس رضوی در استان‌های مختلف هموطنان در سراسر کشور می‌توانند برای پرداخت نذورات خود به این دفاتر مراجعه کرده و در قبال پرداخت نذورات رسید آن را دریافت کنند.

اسماعیل زاده تصریح کرد: در این دفاتر بر اساس نیت نذر کنندگان رسید برای آن‌ها صادر می‌شود و نذورات حتماً در همان جایی که نذر کننده مشخص کرده‌ هزینه خواهد شد و نذوراتی که برای صدقه، انفاق، کمک به نیازمندان، اشتغال‌زایی و عقیقه است و امکان هزینه در همان شهرستان را دارد، برای محرومان و نیازمندان همان منطقه هزینه می‌شود.

مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی بیان کرد: طراحی قبوض ثبت نذورات نقدی، غیرنقدی، قرآنی، وجوه شرعی و اوراق بهادار برای دفاتر استانی انجام شده اشت و سری و سریال تمامی این قبوض در سامانه جامع نذورات آستان قدس رضوی ثبت شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.