مجمع انتخاباتی هیات شطرنج خراسان رضوی برگزار شد و رضا پاشانجاتی به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد.

پاشانجاتی، رییس جدید هیات شطرنج خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین مجمع انتخاباتی هیات شطرنج خراسان رضوی با حضور معاون اداره کل، رئیس فدراسیون شطرنج، علیرضا تفریشی(نماینده داوران)، نماینده ورزشکاران، نماینده مربیان، رئیس هیات نیشابور، رئیس هیات درگز، رئیس هیات خواف، رئیس هیات تربت جام، رئیس هیات قوچان و دیگر اعضا برگزار شد.

رضا پاشا نجاتی در ارتباط با برنامه‌ها و اهداف خود در هیات گفت: قول می‌دهم به عنوان سرباز شطرنج تمام تلاشم را در این عرصه به کار ببرم و از تمام پتانسیل و ظرفیت ‌های شطرنج در استان استفاده کنم که بتوانیم شطرنج را از نظر کمی و کیفی رشد دهیم.

سرپرست هیات شطرنج استان خراسان بیان کرد: سعی می‌کنم فرزند صالحی برای اداره کل و فدراسیون شطرنج باشم و طبق قوانین و ضوابط موجود، کار را انجام دهم.

وی ادامه داد: آدم پولداری نیستم ولی قول می‌دهم تمام وقتم را به شطرنج اختصاص دهم. در ۳ماه گذشته ۹ مسابقه داشتیم و کلاس‌های آموزشی زیادی را در خراسان برگزار کردیم.

پاشانجاتی با اشاره به برنامه‌های پیشنهادی خود، عنوان کرد: تابعیت کامل از قانون، طرح استعدادیابی رایگان، جشنواره مدارس در مقاطع مختلف، نگاه به باشگاه‌ها همچون هیأت‌های شهرستان‌ها و دخیل نمودن آنها در برنامه‌های راهبردی، مشارکت حداکثری و ریاست حداقلی به این معنا که از تمام پتانسیل‌های شطرنج یاری گرفته ‌شود و از نقش فرد محوری رئیس کاسته شود، از جمله برنامه‌های ما خواهدبود.

رییس جدید هیات شطرنج استان ادامه داد: راه‌اندازی سیستم جامع شطرنج، راه اندازی مدرسه شطرنج اینترنتی و فعال نمودن کمیته‌های مختلف هیات از جمله برنامه‌های پیشنهادی‌ام می‌باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.