رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: حقوق نجومی یکی از مدیران پتروشیمی زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و نحوه انتصاب مجدد وی در شرکت دیگری در کمیسیون بررسی می شود.

بررسی پرونده نجومی بگیران پتروشیمی ها در کمیسیون اقتصادی

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، محمدرضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تحقیق و تفحص از چهار زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زودی آغاز می شود.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی کشوری نهایی شده، محورهای تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی هم نهایی شده است. تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی کشوری در حال حاضر در کمیسیون اقتصادی در حال تدوین است اما اطلاعات آن ناقص است، قرار بود دیروز در مورد تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی در کمیسیون رای گیری شود که چون در اواخر جلسه کمیسیون از حد نصاب خارج شد رای گیری انجام نشد.

این نماینده مجلس افزود: گزارش ها در مورد سازمان تامین اجتماعی هم آماده است و متن تحقیق و تفحص آن باید نوشته شود، آن هم بر اساس زمانبدی به زودی در کمیسیون اقتصادی مطرح و بعد از تصویب کارهای آن انجام می شود. احتمالا تحقیق و تفحص از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک ماه دیگر آغاز می شود.

وی گفت: تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد و بیمه عشایر و روستاییان نیز در دستور کار هستند، اما در حال حاضر  اولویت ما برای تحقیق و تفحص سازمان بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی است.

پور ابراهیمی در واکنش به انتشار حقوق نجومی یکی از مدیران پتروشیمی زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: این موضوع و همچنین نحوه انتصاب مجدد ایشان در شرکت دیگری بعد از افشای فیش حقوق نجومی اش در پستی جدید در کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی و نتیجه را به مردم اعلام می کنیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.