وقتی صحبت از مقایسه با مسی به میان است اولین بازیکنی که نامش در ذهن می‎آید رونالدو است، اما اخیرا بازیکنی دیگر ثابت کرده که با ستاره آرژانتینی قابل مقایسه است.

تنها بازیکن غیر از «رونالدو» که قابل مقایسه با «مسی» است!

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، هر بازیکنی را اگر با لیونل مسی مقایسه کنید به این نتیجه می‏‌رسید که بازیکن بدی است و سخت است که از نظر موفقیت و تعداد گل‎های زده بازیکنی را در کنار مسی قرار دهیم.

اما یک بازیکن است که می‌‏توان او را با مسی مقایسه کرد و اتفاقا هم‏‌تیمی مسی هم هست، فلیپه کوتینیو. ستاره اسبق لیورپول در ۸ بازی آخر در تیم باشگاهی همان اندازه گل زده که مسی زده است، ۸ گل.

در پایان هفته ستاره برزیلی توانست در بازی مقابل آلاوس گل بزند. او در آخرین بازی فصل گذشته مقابل رئال سوسیداد هم گل زده بود و پیش از آن در بازی مقابل لوانته هت تریک کرده بود، در بازی مقابل ویارئال گل زده بود، دروازه دپورتیوو را باز کرده بود و در دیگر بازی هم در فینال جام حذفی دروازه‏‌بان سویا را مغلوب کرده بود.

در این بازی ها هم مسی توانسته ۸ گل بزند. او در اولین بازی فصل در نیوکمپ دو گل زد، پیش از آن هم مقابل ویارئال، رئال مادرید و سویا گل زده بود و مقابل دپورتیوو هم هت‏‌تریک کرده بود. در بازی فینال سوپرکاپ اسپانیا اما هیچ یک گل نزدند و گل‎های بازی را جرارد پیکه و عثمانه دمبله زدند.

والورده برای کوتینیو پستی در نظر گرفته که در آن می‌‏تواند شناور باشد و در بیشتر قسمت‏‎های زمین حضور داشته باشد. به همین دلیل او در کناره‎ها آزادانه حرکت کرده و به داخل می‌‏زند. از طرفی بعد از جدایی آندرس اینیستا او حالا گزینه‎‌های بیشتری برای بازی دارد و بیشتر در امور تهاجمی تیم شرکت می‎کند. کوتینیو در حال حاضر به خوبی در بارسلونا هماهنگ شده است و به خوبی هم متوجه شده که والورده از او چه می‎خواهد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.