برنده مدال برنز بازی‌های آسیایی اندونزی گفت: سطح مسابقات بالاتر از سایر رقابت‌ها در آسیا است.

جام‌بزرگ: شرایط ملی پوشان کشورمان در بازی‌های آسیایی خیلی خوب بود

 به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مه‌لقا جام‌بزرگ ملی پوش ۲۷ ساله تیراندازی کشورمان بعد از کسب مدال برنز تیراندازی در رشته ۳ وضعیت بانوان گفت: همیشه سطح مسابقات آسیایی بالاتر از تمام رقابت‌ها در آسیا است و تقریبا تمام حریفان ما آسیایی هستند. ضمن اینکه چند کشور جدید هم به جمع رقبای ما اضافه شده بود.

او افزود:با شرایط خوبی که بچه‌های تیراندازی ما داشت و با لطف خداوند که شامل حال من شد توانستم برای کشورم افتخارآفرینی کنم. هرچند که به یک دهم اختلاف سوم شدم، اما بازهم خداوند را شاکر هستم.

جام بزرگ ادامه داد:همیشه برای کسی که در فینال بازی می‌کند تیر آخر تعیین کننده است و این بازی هم از این امر مستثنی نبود. اینکه در تیر آخر بی دقتی کرده باشم را نمی‌توان گفت، هرچه رو به آخر می‌رفت هم فشار رویم بیشتر می‌شد و هم ضربان قلبم بالا می‌رفت. چون که من با هدف طلا در فینال حاضر شده بودم، بازی را رها نکردم، اما قسمت این بود که مدالی بهتر از برنز نصیبم نشود.

ملی پوش تیراندازی با اشاره به نوسان خودش در مرحله مقدماتی خاطرنشان کرد: امروز نتوانستم در وضعیت به‌ زانو عملکرد خوبی داشته باشم با اینکه همیشه در به‌ زانو عملکرد خوبی داشتم. اما در قسمت درازکش توانستم جبران کنم و فقط ۲ نمره کم کردم در ۴۰ تا تیر و در ایستاده هم توانستم با یک عملکرد متوسط فینالیست شوم.

جام بزرگ در پایان گفت: امیدوارم مدال‌های دیگرم که در تینده بدست می‌ آورم خوش‌رنگ‌تر باشد و بتوانم سهمیه المپیک را نیز کسب کنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.