معاون صنایع دستی گفت: در سی‌امین نمایشگاه ملی صنایع دستی شاهد رونمایی از کاشی هفت‌رنگ پوستر نمایشگاه و پارچه قملکار با موضوع اسماء الهی هستیم.

رونمایی از 2 اثر نفیس در سی‌امین نمایشگاه ملی صنایع دستی

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، پویا محمودیان با بیان اینکه در نمایشگاه امسال غرفه ویژه اسباب‌بازی برای کودکان در حوزه صنایع دستی در معرض بازدید قرار می‌گیرد، گفت: گروه‌های موسیقی محلی برنامه‌های ویژه‌ای برای مخاطبان دارند، همچنین ما به صورت رایگان میزبان استان‌های محروم و کم‌درآمد هستیم و فضای مشخصی را برای مناطق زلزله‌زده درنظر گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه پخش تیزرهای تبلیغاتی و پوسترهای ما از روز شنبه به صورت گسترده در سراسر کشور آغاز می‌شود، گفت: در مناطق شهری و بزرگراه‌ها شاهد بیلبوردهای نمایشگاه خواهیم بود و در سه فرودگاه مهم مشهد، فرودگاه امام خمینی(ره) و مهرآباد تلویزیون‌هایی به مدت 15 روز در خدمت تبلیغات نمایشگاه است.

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی با اشاره به برنامه‌های مهم نمایشگاه امسال گفت:‌ امضای تفاهم‌نامه همکاری با بانک گردشگری و رونمایی از کاشی هفت‌رنگ پوستر نمایشگاه و پارچه قملکار با موضوع اسماء الهی به شیوه قلمکاری مهری و نقاشی که اثر یکی از برجسته‌ترین استادان قلمکاری اصفهان است، جزو برنامه‌های ویژه نمایشگاه خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه شاهد امضای قرارداد بخش خصوصی با پست‌بانک ایران هستیم، هدف از این اقدام، بهره‌برداری از 8 هزار باجه پست جهت عرضه و فروش الکترونیکی محصولات صنایع دستی است.

سی‌امین نمایشگاه ملی صنایع دستی از فردا سوم شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کار خود را آغاز می‌کند و به مدت یک هفته پذیرای بازدیدکنندگان است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.